Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2012.03.16. 14:01

 Videó:
"Valamilyen helikopter felettünk - 2012. március 15.-én"

(Közvetlen link: https://www.youtube.com/watch?v=PDuH7fe8wFo )

Képek:
(képaláírásokkal)



1: Kezdődik, méghozzá három rövid, csak a találkozás erejéig megnyilvánuló csík találkozik (nézőponttól függően?) egyetlen pontban... :)



2: Hozza a szél



3: A "mű" újabb vonást kap



4: Az alkotás már most csodaszép, a Felhő-meghamisítás megfelelő cím volna neki :D



5: "Szinkron repülés"



6: Katyvasz 16 órakor...



7: ...és negyed órával később



8: Távcső



9: A városból



10: Naplemenetel



17 komment

Címkék: videó fénykép minden 2012 chemtrail égfigyelés

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr606249644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inlakesh 2012.03.21. 23:15:39

Hogy chemtrails vagy nem azt nem tudom, de hogy büdös nekem a dolog az biztos.

teGergő 2012.03.26. 13:56:14

No és ez a felhő hogy néz ki? :) Lehet, hogy nem nagy cucc, csak olyan, mintha lelógna belőle valami "csőszerű fonal". 10 perccel később már felismerhetetlen volt ezen korábbi formája, de ott, és akkor - ahol, és amikor fényképeztem - így jött ki. :D http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/120326_alienfelho.JPG Nem akarom nagyon túltárgyalni, csak megmutattam.

Inlakesh 2012.03.26. 16:51:56

Szerintem először definiálni kéne, hogy mi az a felhő. Vajon felhőnek számít az állítólagos kondenzcsík, és az abból visszamaradó fátyolszerűség?

teGergő 2012.03.27. 19:48:25

A képen látható felhő egyébként csak azért volt furcsa nekem, mert jól látható volt, hogy nem abból a csíkból/csőből jött létre a többi része, mégis "kiállt belőle" egy olyan. Az is lehet, hogy szimplán csak áthaladt azon a felhőn egy repülőgép, és ottmaradt mögötte az "örvénylés" nyoma. A felhő definiálásához nem nagyon tudnék hozzáfogni. :D

Inlakesh 2012.03.27. 21:33:49

Na pont ez az, hogy én sem. :D Feltételezésekbe, meg okoskodásokba minden féle háttértudás nélkül belemenni pedig igen értelmetlen, pláne az ennyire konkrét témában. Szóval marad a rejtély. :D

teGergő 2012.03.28. 00:29:24

Nekem annyiból mégis érdemes lenne állást foglalnom ezekről, hogy a világhálón elég erőteljesen vonultaja fel magát az "összeesküvés-elméletek felől közelítő oldal" vélemény-áradata, nekem pedig van is egy ChemtrailsBudapest névre hallgató youtube csatornám, ahol már én is közzétettem ilyen-olyan címekkel ezt meg azt, melyeket ezen "oldal" bizonyára jól fel is használ a maga igazának bizonygatására. Viszont ha én már továbbléptem a korábbi álláspontomról, akkor bizony nem ártana tisztáznom, hogy na most akkor mit is gondolok én ezekről. De félek, hogy nem is igazán tudnám tisztázni mindezt, mert én is legfeljebb odáig jutok el mostmár, hogy "Hogy chemtrails vagy nem azt nem tudom, de hogy büdös nekem a dolog az biztos." - idézet tőled... :D (Majd valamikor (engem ismerve jó sokára) ebből is lesz egy írásanyag a blogon, csak győzzetek türelmesek lenni! :P :D)

teGergő 2012.03.28. 16:32:56

Mentőhelikopter a felettünk lévő légvonalon - Bp., 2012. március 28. http://www.youtube.com/watch?v=gA1aVKt0fng A videó leírása: "Íme. Két héttel ezelőtt - mint azon videó leírásában írtam -, jó ideje, és sok próbálkozás után először, de annyi újdonsággal, hogy az nem mentőhelikopter volt, és a szokásostól eltérően más irányból érkezett (ezért is hallottam meg időben) sikerült rögzítenem egy felettünk áthaladó helikoptert. Ma azonban sikerült elkapnom végre - még viszonylag időben - egy mentőhelikoptert is. :) Imádom a hangját, ahogy darálja a levegőt! :D"

cath 2012.03.29. 21:28:44

nyelvészkedősöd hogy áll? nem titkolt szándékom, hogy te jól összeszeded meg elrendezed a gondolataidat meg az itt-ott kommentekben felvetett-felfedezett dolgokat, én meg jól lementem magamnak -amíg még működik a merevlemez a nagy háború/világvége előtt...:)

teGergő 2012.03.29. 23:18:09

Én sem titkolnám - ha már itt járunk -, hogy úgy néz ki, ideiglenesen lemondtam a pénzügyi bejegyzésemről, és megint új (khm, régi) vizekre eveztem. Hogy ne kövessem el ismét azt a "hibát", hogy bejelentem előre, hogy mit, meg hogyan tervezek, nem mondom el, hogy újabban min agyalok a legtöbbet, csak annyit, hogy az még sajnos nem a nyelvészkedés. Sok minden foglalkoztat egyszerre, mégis kevés dologgal haladok, mert minden csak lassú tűzön ég. Minden gondolat összeszedés alatt áll, aztán ha kiforr a gondolatvilágom egy-egy témával kapcsolatban, akkor majd jól nekiülök a megírásuknak. Egyébként nyugodtan mentsd le, de akkor már nyomtasd is ki! :)

teGergő 2012.03.29. 23:21:44

Egyébként cath, nem tudom mennyire van/nincs kedved visszakeresgélni a bejegyzések között, de ezt írhattad volna a nyelvészkedős bejegyzésem alá is, ha már egyszer van. Na mindegy... :)

cath 2012.03.30. 17:55:24

bocsánat. én azért nem kezelem ennyire kategórikusan a netet meg a blogokat, tehát beírtam oda a "közbeszólásomat", ahol épp aktuálisan társalgás folyt.

Inlakesh 2012.04.02. 13:14:07

cath, jól körbeírtad, hogy offoltál:D

cath 2012.04.03. 14:04:45

Gergő, Nem fotóztál tegnap délután? 9. kerből csodás rácsok tarkították az eget. Sajnos csak ókori telefonom volt nálam, ókori fényképezőm nem :( Inlakesh- lassan kezdünk megbarátkozni annak ellenére, hogy mosógéppel mosok? :)

teGergő 2012.04.03. 14:47:15

De fotóztam, csak azt gondoltam, hogy nem feltétlenül kell ez a kétheti-egy égfigyelős bejegyzés, amikor lényegesebb bejegyzések csak ritkán születnek, most meg pont ki is került egy ilyen a "címlapra", aminek szeretném, ha több figyelem jutna, mint pár "olcsó képnek az égről". :D De ha gondolod, akkor késő délután/este felé/holnap még szánhatok rá időt, és helyet a jelenlegi utolsó bejegyzés elé! :D

cath 2012.04.04. 11:06:19

én örülnék ha közzé tennél pár képet (itt egymás mellett mint a füzetben 4-5 rács is látható volt és szídtam magam hogy nincs gépem)... még új összeesküvés-elméletet is kitaláltam, mert tél végén megtapasztalhattuk, hogy az orvosok ellenállnak D-vitamint felírni.... Tehát lehet hogy azért fátyolosítik az eget, mert ezek kiszűrik a hasznos napsugarakat, amik a d vitamin előállításához kellenek, tehát nyáron se lesz megfelelő a (pl irodában dolgozók) napfénymennyisége arra, hogy elég tartalékuk legyen télre... 1-2 napfénymentes nyár és d vitamin mentes tél és rá lehet ereszteni a lakosságra egy kicsit erősebb influenzát és garantáltan 3 hetes vergődést és szövödményeket tudnak előidézni... Persze ez csak az üldözési-mániából kitalált elmélet :)

teGergő 2012.04.13. 12:38:11

Ismételten elcsíptem egy mentőhelikoptert - Budapest, 2012. ápr. 13. http://www.youtube.com/watch?v=RMGbaWGYiIQ "Újabb mentőhelikopteres videóm. Mostanában sikerül elkapnom őket. :)"

teGergő 2012.05.07. 16:13:36

Helikopter, ami "rámirányult" - Bp., 2012. május 7. http://www.youtube.com/watch?v=1KGuCSNLBMg Mostanság nagyon szeretnek "rámirányulni" a helikopterek, de nem baj, mert én is szeretem őket. Legutóbb még kerékpározás közben is átzúgott egy felettem, amikor nem is itthon, a "megszokott" légvonalban(?) voltam, csak ott értelemszerűen nem tudtam előkapni a fényképezőgépet, sisakkamerám meg nincs. Na nem mintha ez olyan fontos dolog lenne, egyszerűen csak imádom, ahogy darálják a levegőt. Másnak zajforrás, de én szeretem. Bár arra még mindig kíváncsi lennék, hogy 2010. december 16.-án miért láttam a levegőben fél órán belül 3 rendőrségi (és két másik ismeretlen, azaz összesen öt) helikoptert is...


süti beállítások módosítása