Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2013.03.15. 18:11

Szerk.: Kicsit komolyabbra varázsoltam a bejegyzés hangvételét, remélem így már vállalhatóbb!

Nos, azért én egészségesnek tartom a jelen esetben is az alapos kétkedést:

 



(Hivatalos információk: http://marcius15.kormany.hu/)

 

- Orbán Viktor lemondta az ünnepi beszédét, mert Brüsszelbe hívták.
- Brüsszelből sürgősen hazajött, mert hóhelyzet van az országban, és mindenkit megkért arra, hogy ne is induljanak el megemlékezésekre, mert el fognak akadni a havazásban.


- Hogy Brüsszelben mi volt, az bizonyára nem fontos(?!), mivel nem sokat hallottunk felőle. Most a hóhelyzet az nemzetbiztonsági kérdés.
- A katonaság tankokkal, lánctalpasokkal segíti a hótlanítást.
- Áder János köztársasági elnök bejelentette: munkálkodnak a hó többórás fogságából kiszabadítani az embereket.
- Közben Kelet-Magyarországon nincs áram.
- És ha már a katonság is benne van: nem lehet, hogy tényleg valami egész más van?
- És hogy az áramhelyzet sem véletlen?
- Ami az időjárást illeti, úgy tudom mindig az Atlanti-óceán felől szoktak jönni ezek a hideg légáramlatok, most kivételesen a Földközi-tenger felől jött, ami abszolút szokatlan.

Tudatos időjárás-manipuláció, áramhelyzet, katonság, Brüsszel, a március 15.-i megemlékezések visszafojtása, rendkívüli híradások, és mindenki sms-t kap a belügyminisztériumtól a hóhelyzet miatt (pánik-szerű helyzet mesterséges keltése)?

Nem mondom, de csak mert március van, maga a hóhelyzet nem hiszem, hogy súlyosabb, mint akár pár héttel ezelőtt. Vagy igen? Végülis lehet. Illetve ha az okozatokat pedzegetjük, akkor sem vagyok benne biztos, hogy azok véletlenek...

Összeesküvés-elméletek melegágya a mai. Hajrá, gondolkozzunk! Az, hogy valami elmélet, még nem jelenti azt, hogy valótlanság. Ki kell deríteni! ;)



19 komment

Címkék: politika közlekedés fénykép minden off ehh összejátszás blogíró 2013 közfelfogás FIDESZ kettős-beszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr746249606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit:) 2013.03.15. 19:19:57

szerintem csak az ország nincs felkészülve az ilyen helyzetekre...

teGergő 2013.03.15. 19:27:09

Sms-t kaptam a belügyminisztériumtól: "Segítünk! Ne hagyja el a gépjárművét! Ha elfogy az üzemanyaga, üljön át másik gépjárműbe! Belügyminisztérium" Gondolom ezt most sokan mások is megklapják. Csak én nem értem a helyzet súlyosságát, vagy valóban nem is olyan súlyos a helyzet? Hó van. És még? Pontosan mi a gond? Én megértem, ha ez forgalmi gondokat okoz, és hogy elmegy az áram Kelet-Magyarországon, de hogy ez súlyos helyzet legyen, azon kicsit képedve vagyok. :/ Ha csak nincs még más is a háttérben(?).

Fátum2 2013.03.16. 03:02:00

"- Közben Kelet-Magyarországon nincs áram." Hazugság, ahol én jártam, s vagyok, végig volt/van áram. Kétszer észleltünk egy nagyon halvány áramingadozást. "- És ha már a katonaság is benne van: nem lehet, hogy tényleg valami egész más van?" A katonaságnak "véletlenül" a ipari és/vagy természeti katasztrófák, csapások, balesetek, tömegszerencsétlenségek idején kötelességük segítséget nyújtani, és az elhárítási, mentési, s egyéb munkálatokban részt venni. "- És hogy az áramhelyzet sem véletlen?" Rohadt nagy szélben, és az irdatlan hó alatt teljesen véletlen, és valószínűtlen, hogy kidőlnek fák (a vezetékek közelében nincsenek is fák, azok lebegnek az égben), oszlopok, stb. Meg is lepődtem... "- Ami az időjárást illeti..." Szokatlan, mint a kiszámíthatatlan Természet maga. Múltkor pl. földrengés volt Hevesben, éreztem is egy kicsit, és tuti, hogy HAARP. Lehet engem akartak kinyírni, mert én vagyok Fátum. "mindenki sms-t kap a belügyminisztériumtól" Én pl. egy fia sms-t sem kaptam... "pánik-szerű helyzet mesterséges keltése" Attól, hogy sok az idióta balek, akik azt hiszik, hogy az egyes, padlógáz a megoldás a tükörjégen, vagy a satufék megállítja az autót 120 km/h-nál, nem jelenti azt, hogy ez összeesküvés... hanem csak azt, hogy leesik 10 centi hó és mindenki be van szarva, már bocs. Anno én a szutykos kocka Ladámmal, kopott gumikkal is lejöttem a Bükkből tükörjégen (elhiszed, ha akarod, nem nagyon izgat), és nem hittem azt, hogy 120-ról is meg tudok állni, nem ijedeztem, és főleg nem tapostam padlóig a féket, ha megcsúszott kicsit a kocsi, hanem benyomtam a kuplungot, kicsit vissza a kormányt, és egyenesbe állt még az a ruszki szar is. Ott a gond másrészről, hogy sokan nem is tanultak meg igazán vezetni, aztán ha van egy kis hó (a ruszkik ha látnák mi van itt, röhögőgörcsöt kapnának), akkor mindenki pánikol, meg nyomatják, hogy jajj, megbénult az ország. Ne kételkedj benne, hogy sok a mazsola az utakon, és hogy sok az abszolút hülye barom, akinek csak száraz úton nagy a pofája.

Fátum2 2013.03.16. 03:10:29

Félreértés ne essék, lehet, hogy közben nagy hófalakat fújt össze a szél, de amikor még csak néhány centi havacska esett, már akkor összecsúsztak kocsik (jöttünk lefelé a Pingyom-tetőről Miskolc fölött, és egy barom, aki nem jött rá, hogy dombon felfelé nem állunk meg ha picit kapar a kerék, hanem végig nyomni kell harmadikban, hogy a lendülete megmaradjon, ezért megállt, feltartott még 9 kocsit, aztán meg akart fordulni, de akkor már csak csúszkált... szerencsére mi már lefelé mentünk), és volt, ahol egyetlen hülye okozott egy dugót, aztán betemette őket a hófúvás. Úgyhogy elég nagy hiba a sok idióta miatt felelősöket keresni...

teGergő 2013.03.16. 09:03:45

"Rohadt nagy szélben, és az irdatlan hó alatt teljesen véletlen, és valószínűtlen, hogy kidőlnek fák (a vezetékek közelében nincsenek is fák, azok lebegnek az égben), oszlopok, stb. Meg is lepődtem..." Természetesen erre is gondoltam. :D "Múltkor pl. földrengés volt Hevesben, éreztem is egy kicsit, és tuti, hogy HAARP. Lehet engem akartak kinyírni, mert én vagyok Fátum." Természetesen nem erre gondoltam. :D "Én pl. egy fia sms-t sem kaptam..." Úgy néz ki csak a T-mobile-osok kaptak. Bár lehet, hogy még azok se' mind. Viszont ha körbekérdezed az embereket, páran biztosan kaptak a környékeden is. Nem mintha olyan fontos lenne, de ez is belefért a gondolatjelek közé, mint tényező. " "pánik-szerű helyzet mesterséges keltése" Attól, hogy sok az idióta balek, akik azt hiszik, hogy az egyes, padlógáz a megoldás a tükörjégen, vagy a satufék megállítja az autót 120 km/h-nál, nem jelenti azt, hogy ez összeesküvés... hanem csak azt, hogy leesik 10 centi hó és mindenki be van szarva, már bocs." És ki mondta, hogy az a sok idióta balek = pánik helyzet. Én azon felül értettem, pluszban. Rendkívüli híradó, sms, stb. "Ott a gond másrészről, hogy sokan nem is tanultak meg igazán vezetni, aztán ha van egy kis hó (a ruszkik ha látnák mi van itt, röhögőgörcsöt kapnának), akkor mindenki pánikol, meg nyomatják, hogy jajj, megbénult az ország." "Úgyhogy elég nagy hiba a sok idióta miatt felelősöket keresni..." :) Jó, én elhiszem, hogy tényleg nagyon komoly a helyzet az efféle hiányosságok miatt. De másról is beszéltünk. Pl. mi is volt azzal a Brüsszellel? Nem jártam utána, tehát nem akarok lyukat beszélni senkinek sem a hasába. De csak annyit figyelembe véve, hogy meg volt hirdetve a 15.-ei beszéd, erre tökmindegy, hogy nemzeti ünnepnap, valami sokkal fontosabb van Brüsszelben, ezért Orbán lemondta a dolgot. Olyanok is hírlettek (lehet, hogy dezinformáció), hogy haza sem jön, mert komoly dolga van ott. Aztán nem visszajött még 15.-én, mert súlyos hóhelyzet van? Persze mindenki felejtse el a megemlékezést (még otthon is?). Persze hogy ha valóban nagy dolgok történnek most az országban, én megértem, hogy fontosabb rendbehozni a jelen állapotokat, de a kérdéseim inkább arra irányultak, hogy nem-e lehet minden alap nélkül azt feltételezni, hogy ez a sok zűrzavar nem véletlen, és valójában MÁS IS folyik a háttérben? Lehet, hogy nem folyik semmi, de azért megkérdezem, ha szabad. Mint írtam: "Összeesküvés-elméletek melegágya a mai. Hajrá, gondolkozzunk! Az, hogy valami elmélet, még nem jelenti azt, hogy valótlanság. Ki kell deríteni! ;)" Vagyis ezek csak elméletek. Nem gondolom azt, hogy igazam van. Azt gondolom, hogy elméletem van, ami lehet, hogy totális baromság, és ahogy a címben is foglaltaik, megadom az esélyét annak, hogy én vagyok a hülye. De ezt ki kell deríteni - a vélemény nem minden, mert minden vélemény szintúgy csak elmélet! :D

szakál 2013.03.16. 09:05:39

Nem tudom. Az mindenesetre igaz, hogy az emlékezetes időjárási anomáliák nemzeti ünnepre esnek. a múltkori vihar ugye aug. 20. Ami biztos, ezek nem használnak az aktuális kormánynak, viszont nagyon jó elemzési célból. A profit szempontjából, a legkisebb veszteséget okozó kiesés, az ünnepnapokon bekövetkező katasztrófa. Technikai szempontból remek helyen vagyunk mind az erőfitogtatás, a kárpátok miatt, mind a lokalizált tesztek terepeként. Így a Haarp nem kizárható. De mivel előre 3-4 nappal tudtunk róla, nem valószínűsíti. Szerintem az "égiek" (és nem az anunakikra gondoltam) kevergetik a dolgokat. :)

teGergő 2013.03.16. 09:09:55

"De mivel előre 3-4 nappal tudtunk róla, nem valószínűsíti." Mondjuk ez sem egy penge, mindent eldöntő érv, de más meg azzal érvelt, hogy máskor még a másnapi időjárást sem sikerül megjósolniuk a meteorológusoknak, most megy héttel előre napra pontosan mindent lehetett tudni. Mondjuk azon felül, hogy van, hogy még a másnap sem jön be, van, amikor bejön. Szóval nem perdöntő érv, de azért megosztottam. :)

teGergő 2013.03.16. 09:21:02

"És ki mondta, hogy az a sok idióta balek = pánik helyzet. Én azon felül értettem, pluszban. Rendkívüli híradó, sms, stb." A stb.-ből ezt is kiemelem, hogy eszedbejusson :): Orbán sürgősen hazajön, amikor már így is sürgősen Brüsszelbe utazott nemzeti ünnepünket "sutba vágva(?)".

teGergő 2013.03.16. 09:27:18

És ezt is mégegyszer: tehát nem habzó szájjal hőbörgök, hogy hogyan sorvad el 'a nemzeti ünnepnapunk' maga, csak felhívom a figyelmet a dátum, és a körülmények összképének bizarrságára, esetleges nemvéletlen-ségére.

teGergő 2013.03.16. 10:16:31

"A katonaságnak "véletlenül" a ipari és/vagy természeti katasztrófák, csapások, balesetek, tömegszerencsétlenségek idején kötelességük segítséget nyújtani, és az elhárítási, mentési, s egyéb munkálatokban részt venni." Tankokkal lapítják a havat. Legalábbis a híradóból nekem ez maradt meg. Lehet, hogy egyébként hasznos, és a látszat ellenére koránt sem akkora hülyeség, de mindent egybevetve én tragikomédiát látok benne. Ne legyen igazam! Jobb, ha nem minden összeesküvés-elmélet igazolódik be, és marad egy kis tér az életnek is! Ha valóban tudtak segíteni a valóban súlyos helyyzeten, akkor örvendezek. Bár jelenleg elég hiányosak erről (meg az esetleges többiről) az ismereteim. :)

uzenem 2013.03.16. 10:28:48

Brüsszel fontos, ahogyan Vatikán is ezekben az utolsó időkben, keres majd rá

Milo- 2013.03.16. 11:25:30

Szia! Szerintem nem haarp van a dologban ,mivel Európában máshol is ilyen havazás volt. Angliai ismerőseim mesélték hogy ott is esett. A pánikkeltésben már viszont van valami. Én az alföldön lakom és itt pl. egy deka hó nem votl az utakon.Ez ében még nem láttam soha ennyi hókotrót felénk mint most ..:)

teGergő 2013.03.16. 19:26:31

Az, hogy máshol is volt, nem feltétlenül érv a haarp (illete bármiféle időjárás-manipulációs eszköz, ill. rendszer) ellen. :) Hm, egyikőtök az áramszünet, másikótok a havazás meg nem létét meséli. Jó lesz még ez a végén összeesküvés-elméletnek. :) (Ami maga még mindig elmélet. :P)

Alienexperiment 2013.03.16. 21:29:22

Ez a "hóhelyzet" vicc, csak itt számít helyzetnek, valahogy az illetékes elvtársak nem bírják megszokni, hogy majdnem minden évben esik a hó, és nem csak januárban. A tél itt novembertől áprilisig tart. Olyanok vagyunk, mint az angolok, ahol ha leesik 5sc hó, akkor káosz van, lezárják a Heathrow-t, a svédeknél kevesebb reptér bezárás van, mert ők számítanak a hóra, de itthon is van KRAZ, csak a sofőrök eladják a gázolajat, és felemelt lapáttal mennek, de itt van erről a balf*szkodásról egy videó: (NORVÉG hótakarítás egy átalakított kombájnnal) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=qxgfFwEZjes

Fátum2 2013.03.17. 00:31:45

Alien, teljesen igazad van. És az is vicces, de inkább szánalmas, ahogy minden évben bejelentik, hogy "váratlanul érte az országot a hó". Magas szintű idiotizmus az egész. A fő felelős ezért a tömegtájékoztatás, a második meg a tömeg, hogy mindent megeszik, és meg van hülyülve.

Alienexperiment 2013.03.17. 21:21:04

A HAARP akár igaz is lehet, mert viktor elnökségének idején valahogy mindig katasztrófa van, ezzel is szopatják , csak kár hogy mi is szívunk vele együtt. (bár 2006 aug.20. az nem viktor országlása idején volt, az az év elég durva volt) Érdekes, hogy vannak helyek, ahol ugyan sok repülőgép jön-megy, de chemtrail nincs, itt meg rengeteg. (eu, usa területeken sok van, ázsia, kína nincs)

teGergő 2013.03.18. 15:09:06

Gyurcsány Ferenc 2013. március 15-én a hóhelyzetről http://www.youtube.com/watch?v=hevAxa8_C84 Ennek mi az értelme? Azon kívül, hogy Gyurcsány Ferenc nem másról ad tanúbizonyságot, mint hogy ő személy szerint önmaga paródiája? Tényleg önszántából mutogatja magát ilyen butácskának, vagy hogyan tudják még rábírni, hogy ezeket a gyerekes beszédeket "komolyan véve" eljátssza? Tragikomédia ez minden oldalról...

cath 2013.03.23. 10:14:26

Nem a hó volt a gáz hanem a nagy szél és a hóátfújások. Aki vezetett már orkánban az tudja. Másfél órás út 3 és fél, feszült figyelemmel. Meg ünnep volt,tehát sokan nem tévézni akartak, hanem menni valahová. Tanulság hogy az időjárás felülírhatja az ember eltervezett programját. Ettől a mai kor embere elszokott. És az időjárás ellenére elindult. Plusz vezetékek sérültek, és kiderült milyen sebezhető a cirkófűtés, és milyen jó lenne ha mindenhol lenne egy jancsikályha.

teGergő 2013.04.05. 20:32:19

Kapcsolódó anyag! Hogy miért? Miután elolvastad, a végén érthető lesz a csattanó is! Ha nem olvasod el, nem lesz érthető... Lásd: http://pirospirula.blogspot.hu/2013/04/andreas-kalcker-betiltott-egeszseg.html


süti beállítások módosítása