Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2013.03.16. 23:53

Ez a bejegyzés Kiemelt, azaz fontos, vagy ajánlott tartalom a KG-Blog olvasóinak.

Szerk: Márc-17

Az ilyen reklámok mellett nem tudok elmenni szó nélkül:

 

 

Egy teljes metrószerelvényt csak a chio reklámai hálóznak be. A reklám szerint van egy pasi, aki a Mr. Krumpli névre hallgat, és voltaképpen a chio chips krumpliját szimbolizálja, és van öt csaj, mint öt különböző íz. A Chio szavazni hívja a vásárlókat, hogy melyik csaj, azaz íz a legnyerőbb, amelyiknek a pasival, azaz a krumplival kéne tökéletes párt alkotnia, és abból fognak egy új chips-et piacra dobni.

Közben viszont adott ez a felállás is: 1 pasi, 5 csaj, nem kissé szexuális beállítottságban. Adott tehát egy pasi. Még véletlenül sem férfi - látszik rajta a komisz nőcsábász jellem. Önelégült arca, "megkapom, amit akarok" tekintete mintha elárulna még egyet s mást is. Rá 5 nő jut egyszerre, kik viszonylag lengén, egyikük szó szerint sadomazo-san öltözik (és még eszköze is van hozzá), de legalábbis feltétlenül divatos, csábos szépségekről beszélünk. Önmagában oké, legyen, kitalálják, hogy a chipset eljátszatják emberekkel, de ehhez tényleg feltétlenül muszáj ez a beállítottság? Már elnézést, de kérdem én: ez valóban egy chips reklám? Mert szerintem egyúttal más is. Ez a reklám is másról is szól.

 

 

Ezenkívül a Chio alatt a szöveg: "Engedj az ízek csábításának!" Lássuk akkor egy kicsit más szemmel is. Persze érthető, hogy ez a chips reklámozásának kontextusában is teljesen megállja a helyét - bár sehogy sem normális, de ma már eléggé megszokott (normálisnak érzett, valójában észrevétlen normálatlanság) ez a fajta reklámozási minta. Trükkök tárháza. Lásd még egy korábbi bejegyzésemben: Groupama Életív Program.

Szóval: Engedj! Ne hallgass a lelkiismeretedre! Ne hallgass a dolgok rendjére, ne hallgass az isteni sugallataidra! Csábulj! Mindegy, hogy a chips felelőtlen élvezetének, vagy mondjuk a szexnek egyszerre 5 nővel, mohón... Engedj, csábulj! Vagy legyél hülye fogyasztó, fogyassz, fogyassz, és fogyassz, de akár elmehetsz ön-, és világtudatlan "sátánistának" is, akinek a célja: önmaga. És semmi más.

Ugyanígy idevehetnénk még egy sor másik reklámot is. Mindenbe belebújtatják az egyébként teljesen normálatlan, de mára már annyiszor alkalmazott, ezáltal mélységesen megszokott, normálisnak érzett szexualitást. Megy a vágykeltés mindenben. Belebújtatás alatt pedig értsük a szándékot, hogy kapcsolódó témákba teszik bele, de mégis eröltetetten. Adnak a látszatra, de valójában csak olyan helyekre csempészik be a témát, ahová igazából akkor sem illik (ebben a formában, és ennyire). Mások is kérdezik, hogy most akkor ez vajon mire is jó: hogy az Új világrendben így akarják eladni a termékeket, vagy sokkal inkáb a szexet akarják így eladni a termékekkel? És persze azzal karöltve a normálatlan, abberált viselkedésmintákat általánossá tenni, zülleszteni az embert, stb.

Szerk.:
Egybként érdemes elemezni a karaktereket sok más szempontból is. Nem csak a filmekben vannak "oscar-díjas" alakítások, de a reklámszakmában is igényesen szoktak ügyelni a minél jobb, és nagyobb hatás keltésére mondanivalójuk terén.

Szóval érdemes megfigyelni azt is, hogy milyen viszonyban van ez a hat szereplő a képen. A pasi csak ül egy helyben, és gyakorlatilag SEMMIT sem kell tennie a nők megszerzéséért. Hosszasan gondolkozik, választ egyet az ujjával, és el isvan intézve a dolog. A tevékenyebbek a nők, akik ácsorognak, tetszelegni próbálnak a pasinak, és várják sorukat.

Ha igazán nem erről szólna a reklám másik fele, mint amit ebben a bejegyzésben vázolok, akkor megoldhatták volna ezt sokkal lazábban is. De ezt a reklámot is kiélezték(!) arra, amit fentebb vázoltam.

Érdemes odafigyelni! Bár ha direkt odafigyelsz ezekre, akkor szintén beengeded az elmédbe, ahelyett, hogy messziről elkerülnéd, de mivel manapság sehogy sem tudod elkerülni ezeket a dolgokat, jobb tudni, hogy mivel állsz szemben, és így tudsz védekezni is mentálisan. Beengeded, de szelektálod, tudod, hogy mit utasítasz el, és nem engeded, hogy a jóhiszemű tudatlanságodban (miszerint te ezekkel nem foglalkozol) a tudatalattid mégis bevonzza az elméd mélyére. Ha tudod mivel állsz szemben, könnyebben védekezhetsz ellene.

Szép kilátások. Tisztelt olvasók! Ilyen időket élünk.



3 komment

Címkék: reklám fénykép minden termék kiemelt összejátszás chio 2013 közfelfogás üzenetértés lényeges-apróság tudatzavarás kettős-beszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr186249605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milo- 2013.03.17. 18:48:58

Mennyi ,de mennyi ilyen reklám van az utóbbi pár évben.És már a stílus lassan az elfogadott.Az emberek már nem hőbörögnek ha ilyet látnak akár a metrón utazva,akár a tévében,mert már megszokták.Az agyuk befogadja ,nem ellenkezik ellene.Míg régebben csak rejtve lehetett belecsempészni a szexualitást ,a bűnös gondolatokat,ma már simán az arcába nyomják az embernek.

cath 2013.03.23. 10:29:44

És követik a mintát... Apuk tömkelege lép le a családtól, mert ott kell is tenni valamit az asszonyért meg gyerekekért ha vannak, és " csajok" tömkelege csinál magából díszlotyót- sokszor tényleg csak kinézetre, mert azt hiszi akkor megkapja a pasit.. aki majd mellette férfi lesz és tesz is valamit... közben meg nem:-) ,hisz a reklámban is öten vannak:-) ,azaz mehet a pasi tovább. 50 év alatt nem csinál semmit, de örökül hagy 6-8 lelkisérült gyereket, több összetört női szivet:-) , és nyomort, mert egy szülő anyagilag sem elég hogy felnevelje a jövő generációt. Mintapélda az élethez.

Milo- 2013.03.23. 12:36:49

Jól mondod...sajnos alapjaiban vannak elkorcsosulva párválasztás és párkapcsolat terén az emberek. Főleg mióta facebook van meg internetes társkeresés,na azóta aztán totális káosz van a fejekben. Mindenki beszélget mindenkivel,buli buli hátán és azt képzelik (elsősorban én a nőkre gondolok) hogy nekik bármit szabad,bármi megengedett,azt csinálnak amit akarnak. Hisz ha nem tetszik el lehet menni, ott van fészbukon 20 jelentkező a helyedre. Médiában is bekapcsolja a tévét a gyerek,mit lát Budapest éjjel-nappal, magyarán veszekedés és megcsalások éjjel és nappal, főműsoridőben...


süti beállítások módosítása