Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2013.08.14. 20:41

Ez a bejegyzés Kiemelt, azaz fontos, vagy ajánlott tartalom a KG-Blog olvasóinak.

Aktuális, és már kellett is volna jeleznem, hogy mit gondolok, viszont lehet, hogy nem leszek a legpontosabb, és nem térek ki kellően mindenre, dehát nem vagyok tökéletes, azt nyújtom, amit sikerül, mert jobb a semminél.

Valószínűleg most is körül fogok nézni, de nem hiszem, hogy aktívan részt fogok venni az egészben. Szerintem érdemes Káslerre figyelni, mert valóban megmozgatta az embereket éppúgy civilben, mint a szervezetekben, és bár nem hiszem, hogy ettől még a legjobb úton haladna, azt tartom, hogy ha mi is hozzátesszük azt, amit kell, akkor képesek vagyunk valamennyire alakítani a történéseket, de valahogy mégis elment a kedvem a dologtól. Kásler túl sokat ígér szerintem ahhoz képest, mint amit vállalhatna, és ebbe beletartozik az is, amikor olyan vállalhatatlan kijelentéseket tesz, minthogy "ez a felvilágosult emberek forradalma lesz", vagy éppen azt, hogy "nemzetgyűlés". Többed magammal együtt én is azt látom, hogy bár jó lenne a felvilágosult nemzet, de valójában falra hányt borsó az egész még, mert jelenleg NINCS NEMZET, és az összegyűlő tömeg aligha igazán "felvilágosult". Az nem elég, ha Kásler mindenkinek elmondja egy előadáson a történetét, attól még senki sem lesz okosabb, legfeljebb elhiszi magának. Valójában a dolgok szerves átlátásához több éves "ébredezésre" van szükség, amíg az ember összegyúrja magában a dolgokat, letisztítja elveit, stb., de az meg a pláne, hogyha erre még csak nincs is fogékonyság az emberekben, akkor még a néhány év kivárása is kevés lenne. Kásler nemzetgyűlést hirdet, de nemzet nincs. Jó lenne, ha lenne, de ettől még nincs. Jó ötletei vannak, csak nincs hozzá alapanyaga, és a rossz alapanyagot azzal hitegeti, hogy az jó alapanyag. Minőségi gondolkodásról beszél, de mennyiséget vár el - mert talán nem lát más kiutat, nem lát elég időt arra, hogy mindenki feleszméljen. De ez nem mentesíti attól, hogy amikor nemzetgyűlést mond, akkor valójában csak a falra hányja a borsót, és veszti a józan ul gondolkodó emberek bizalmát. Pont a legfontosabbakét!

 

"Csak Önök tudják elérni azt, hogy a tudatos kritikus létszámú tömeg létrejöjjön. Sok mindent megtettünk eddig a cél érdekében, de egy valamit mi sem tudunk megtenni. Azt, hogy más helyett is ott legyünk. A Nemzetgyűlés létszámától, az ott megjelentek tudatosságától és elszántságától függ az, hogy azonnali hatállyal véget vetünk-e a kifosztásunknak. Nem csak a „devizahitelesek” kifosztásáról van szó, hanem a kisvállalkozók, a munkavállalók kifosztásáról, Magyarország kirablásáról. Arról, hogy van egy réteg Magyarországon, aki törvényen felülinek gondolja magát."

Forrás: http://kaslerarpad.hu/?p=4328

 

Ezt írta a 20.-áról tájékoztató legelső közleményében is. Én azt gondolom, hogy joggal mondja, hogy csak Mi tudjuk elérni azt, hogy a kritikus tömeg tudatos is legyen, ő nem fejlődhet helyettünk, de abban ne reménykedjen, hogy a kritikus tömeg maholnap máris kellően tudatos lesz, és minden kezdeményezés, amit indítunk a jelenlegi helyzetben helyben toporgássá, vagy visszanyaló fagyivá is válhat, akár többszörösen.

Persze kíváncsi vagyok egyébként, hogy mit tervez 20.-ára, - még lehet, hogy jól sül el ez az egész, de a sok remény mellett kevés hitem van benne. Egyelőre annyi lebeg előttem, hogy az egybegyűlt tömegét beleviszi a tüzijátékleső tömegbe... És aztán? Mikrofonnal nekiáll hadoválni műsor közben? Lesz egyáltalán technikai háttere hozzá, hogy az emberek hallják, amit mond? Vagy mire készül pontosan? Mert az nagyon jó, hogy itt ténylegesen közvetlen módon összetalálkoznak a közvélemények, és a tv közbejátszása nélkül osztogathatunk pár ész- pofont az agymosott átlagembereknek, de félek, hogy a tüzijáétékleső csőcselékben akadnak majd páran akik spontán nemtetszésüket megpróbálják majd jól az odatereltek tudtára adni, és nem fog hatni a szó az emberek értésére - harcolni meg aligha akarhat "a nemzet" "a nemzettel", de ha rosszul sülne el a dolog, védekezni csak kell? Ez persze csak egy lehetőség, nem biztos, hogy a legrosszabb fog történni, de attól tartok, hiába szorongat minket az idő, erre egyik oldal sincs kellően felkészülve. Nem mondom, hogy káosz lesz, hosszú távon a feszültségek növekedése mellett lehetségesnek tartom, hogy az agymosott közvélemény egy része ezennel végre észhez fog térni (valamennyire), de tartok a káosztól, ami magától is létrejöhet, titkosszolgák-felforgatók-a kormány "közre"működése nélkül is.

Ott leszek valahol, de egy egészséges tisztes távot nem árt majd fejben tartani. Amúgy meg a dolog másik oldala, hogy pl. Ákos ingyenes koncertet tart majd 22 órától a vár alatt, ami a tömeg egy jókora részét biztosan elhúzza majd a helyszínről (lehet, hogy engem is, ez a rosszabb :P). Bár nem biztos, hogy zavarna, ha Kásler követné a tömeget, de ez se ilyen egyszerű, és tényleg jó lenne tudni legalább minimálisan, hogy mit tervez VELÜNK. (Nem mintha minden szálat ő irányítana, és felelősséggel lehetne érte, de azért ő az egyik legfontosabb tényezője az eseményeknek, szóval nem árt, ha a vezető nem csupán térben vezet, hanem máshogy is...)

Várom a fejleményeket... Várom, várom, nem hogy én magam hoznám (a magam részét). :P

 

Toborzó NEMZETGYŰLÉSRE, 2013. augusztus 19-20., Budapest

Közvetlen link a videóhoz: https://www.youtube.com/watch?v=-pRc0oqQI9k

 

Amúgy ami még a megoldásaiban nem tetszik az az, hogy, bár gyakran emleget háttérhatalmat, illetve szervezett bűnözést az egész rendszer alapléteként, azaz sejteti, hogy valami sokkal nagyobb is ez az egész, mint csak a devizahitel kérdése, de a teljes rendszerrel általában nem foglalkozik, és úgy beszél, mintha mindaz az ébredezés, amit sikerült elérni az ő 5 éves munkájának lenne köszönhető, és mintha csak a devizabotrányt kellene megérteni, és megoldani. Pedig ezis azért egy sokrétűbb dolog, és azok, akik az utcákra vonulnak, azért nagy részben köszönhető még nagyon sok más ember előzetes munkájának is, akik már korábban sikerrel megpuhították az elvakult tömeg egy részét. Nem azt mondom, hogy nem beszélhet joggal a saját sikereiről, ott ahol a devizával egyedül ő foglalkozott ilyen mélységekbe szárnyalóan, de úgy érződik, túlságosan is egyedüli megoldóembernek tartja magát, és próbálja a frontot maga alatt tartani, nem pedig maga mellett. Na mindegy, ez is egy olyan dolog, ami sok pontosságot, és mindenre kitérést igényelne, de - szégyen szemre, vagy sem - nem vagyok hajlandó venni a fáradtságot a dolgok olyan mélyszintű tisztázásának megkísérlésére. Amúgy sem az én dolgom végülis, csak megpróbálhatok külsősként segíteni a tisztánlátásban, ha akarok. De akármennyire is támogatom Kásler törekvéseit, úgy érzem okkal mondhatom, hogy ő sem lett a legtisztább ember, akiről csak jót mondhatunk - pedig nagyon úgy indult a dolog (számomra is).



7 komment

Címkék: meghívó előzetes videó minden kiemelt blogíró 2013 komment-bejegyzés üzenetértés káslerárpád

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr76249582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teGergő 2013.08.14. 21:14:58

Ismét küldtem levelet Káslernek. Nem mondom, hogy jó az időpont, és kellő mértékű a kifejtettség, de azért ugyanúgy kiértékelhető a mondanivalóm, mint korábban, és viszonylag rövidebb voltam most. A szövege: Tisztelt Kásler Árpád! Mulasztásnak tartom, hogy eddig nem kerestem fel Önt, és tudom, hogy nem a legalkalmasabb most küldenem ezt a levelet, főleg, hogy nem is segítek vele sokat, de szeretném, ha tudná, hogy ki vagyok, és találkozna a véleményemmel az eseményekről. Benedek Gergő vagyok, április 30.-án már személyesen is találkoztunk a Bosnyák téren az NFA előtt - egy korábbi nyílt levelemről próbáltam meg beszélni Önnel akkor, most is hasonló véleményemet szeretném megosztani Önnel, amit a blogomon tettem közzé. Szeretném leszögezni, hogy szerintem bonyolultabb ez az egész, mint látszik, ezért a soraimat nem támadó-lejárató, hanem pont, hogy tisztázó-elgondolkodtató, segítő szándékú kritikákként írom, de az a tapasztalatom, hogy Ön hajlamos előre inni a medve bőrére, és szeretném, ha megfogalmazná magában, hogy mit gondol azokról, amikről írok, esetleg ha válaszolna is. Elnézését kérem, ha feltartottam volna, válaszát előre is köszönöm! Link: http://kritikaigondolkodas.blogol.hu/read?perm=4068443

M.A. 2013.08.14. 22:01:51

"mélységekbe szárnyalóan"! :) Lehet, hogy rá akar épülni a tűzijátékra, én is ezt hittem és ebben bíztam, aztán látom, hogy délelőtt 11-re van meghirdetve a buli. Most akkor miért? Miért nem este 7-8-ra? Ráadásul azt mondja, augusztus 19-20, tehát 2 alkalom, vagyis kapásból feleződik a tömeg. Nem valami jó szervezés...

teGergő 2013.08.17. 13:44:27

Borbély József (Apostoli Magyar Királyság, TEMPO Párt) feljelentette Kásleréket ismeretlen dokumentumokra hivatkozva, és a "Nemzetgyűlés" mellett minden további augusztus 20.-ai rendezvény beltiltását kérvényezte. http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=4920 Őt kevésbé ismerem, de tudom, hogy régebben Imre belinkelgette a rendszerellenes irományait, és feljelentéseit. Ez viszont egy érdekes tészta.

somebodyelse 2013.08.19. 09:51:25

Eltévesztetted a dátumot. 19-én lesz, egészen 20-ig, tehát nem ütközik sem Ákossal, sem a tüzijátékkal. Akkor már úgyis vihar lesz. Szerintem most nem filozofálgatással tehetsz a legtöbbet a változtatásért, hanem azzal, ha ott leszel, ha minél többen ott leszünk. Egy kritikus létszám elérése esetén már nem hallgathatnának el minket, akkor sem, ha a média nem számol be rólunk. Szerintem ne várj valami azonnali dolgot 19-én. Épp ez a lényeg: szép lassan csatlakozik az ország, és rendszert váltunk.

teGergő 2013.08.19. 17:20:33

"Eltévesztetted a dátumot. 19-én lesz, egészen 20-ig, tehát nem ütközik sem Ákossal, sem a tüzijátékkal. Akkor már úgyis vihar lesz." Kásler Árpád legelső rendkívüli közleményében úgy fogalmazott: "2013. augusztus 19-én 09:00 óra és 2013. augusztus 20-án 21:00 óra közötti időre" Azért csak 20.-át írtam, mert feltételezem, az a lényeg. Az, hogy a mi kis tömegünk találkozik a nagy tömeggel, és nem pedig az, amikor 19.-én csak gyűlünk-gyűlünk-gyűlünk. Megindulni 20.-án fognak, ezért írtam csak 20.-át. Az való igaz, hogy a meghatározott időtartam alatt nem ütközik Ákossal, de én ezt csupán FELVETETTEM, mint PLUSZ lehetőséget, nem pedig azt mondtam, hogy ütközni fog a kettő. Felvetettem, hátha úgy alakítjuk. A tüzijátékkal pedig az eredeti közlemény szerint mindeképpen ütköznie kell a programnak, mivel az vagyon benne írva, hogy: "amint nyilvánossá válik, az augusztus 20-i hivatalos állami ünnepség helyszíne, a tömeg szervezett formában átvonul és csatlakozik az ottani tömeghez." Az állami ünnepség pedig felteszem, hogy a tűzijátékra értendő... "Szerintem most nem filozofálgatással tehetsz a legtöbbet a változtatásért, hanem azzal, ha ott leszel, ha minél többen ott leszünk." A kettő nem zárja ki egymást, sőt, szükségszerű nem csak kíésőri, de feltételei is egymásnak. A kritikus tömegnek kell irányvonal, hogy merre, hogyan, miért mozog - és ha ellenvetésem van azzal, ami ebből eddig meg lett fogalmazva, akkor miért ne tehessem meg? Irányvonal nélkül semmi értelme a tömegnek, rossz irányvonal esetén pedig mégrosszabb, ha a tévedések csak később derülnek ki, és félrebicsaklik az ügy. Az irányvonal meghatározása, és helyessége PERDÖNTŐ fontosságú - de csak ugyanannyira, mint fizikailag megjelenni, senki sem mondta, hogy fotelforradalmárkodni kell. Ezúton adom tudomásodra, hogy kint voltam ma, hazajöttem tapasztalatokkal, videókkal, és fényképekkel, ma felteszek a netre amit csak tudok, és még ma este visszamegyek. És holnap is ott leszek (bár a filozofálgatásaimból kiderül, hogy nem feltétlenül ezt látom a leghelyesebb útnak, mivel az irányvonalat rossznak tartom, de mivel én nem csinálok helyette mást, és jelenleg ez a legértékesebbé tehető (tehát nem az, de tehető) kezdeményezés, amiről tudok, ezért végignyüstölöm a részemet belőle. "Egy kritikus létszám elérése esetén már nem hallgathatnának el minket, akkor sem, ha a média nem számol be rólunk. Szerintem ne várj valami azonnali dolgot 19-én. Épp ez a lényeg: szép lassan csatlakozik az ország, és rendszert váltunk." Nem várok ilyesmit. Én azt várom, hopgy az irányelvek HELYTÁLLÓAK, MEGTARTHATÓAK, VÁLLALHATÓAK legyenek, és ne olyanok, amelyek félresiklathatják a dolgokat. A kritikáim ezek rávilágítására irányulnak, de nem a mozgalom ellen, hanem a mozgalomért. Én nem 19.-én várok valamit, hanem 20.-án. A mi kis tömegünk találkozását a jókoranagytömeggel - tv közbeacsarkodása nélküli találkozást, és irányvonalütköztetést a közvéleménnyel. Bár a mai tapasztalataimból, és amit megpróblok még ma megfogalmazni róluk, ezzel nem tartalmaznak vajmi sok egyezést.

somebodyelse 2013.08.19. 23:20:24

Hm, hát megtörtént. És szerinted a párttá válás helytálló irányelv? Én teljesen paff vagyok...:( Párttá váltak, aminek "Vezérkara" lett valahogy, és indulnak a választásokon. Ettől kezdve választási kampány lesz.

teGergő 2013.08.20. 00:03:50

" És szerinted a párttá válás helytálló irányelv? Én teljesen paff vagyok...:(" Hát, nem én adtam a szájába... "Bár a mai tapasztalataimból, és amit megpróblok még ma megfogalmazni róluk, ezzel nem tartalmaznak vajmi sok egyezést." Én még mindig akkor látom ezt a "Nemzetgyűlést" (amely megnevezés nekem nem azért nem a jogi bizbasz miatt szúrja a csőrömet, hanem mert egyrészt ebben a "nemzetben" pont a nemzet legjava nincs benne, másrészt nem is nemzet a lakosság - jó, nemzett, nemezet, nemzésből vagyunk mind, de a szó minőségi értelmében...) valamennyire megmenthető eseménynek, ha holnap megpróbálunk a tömegekhez is hozzászólni. Mozgó hangosítással lenne ideális, de szerintem az nem lesz. SŐt, hát basszus, papírfecniátadással készülünk, ahhoz egy mikrofon se kell, nem hogy bármi más. Úgyis azt mondta, hogy a rendőrök teljes mértékben mellettünk állnak. Persze ha nem csinál semmi jelentőset, akkor kit érdekel, hogy a rendőrök nem szólnak bele a semmibe. Én még így is támogatom azt, amit csinál, csak nem úgy, ahogy csinálja. De félek, hogy ennek se lesz így jó vége, ha havonta változik az irányvonal, amit képvisel, vagy mi... Én meg ha azt mondanám, hogy "továbbra is kiállok mellette", akkor meg én lennék a hülye, aki mindent beszop, mert 10 hónap alatt 10 irányvonal mellett is "vak hűségben vagyok"? :| Na NEMmindegy...


süti beállítások módosítása