Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2011.11.04. 17:43

Ez a bejegyzés Blog-alappillér, azaz olyan tartalom, amelyre a KG-Blog bejegyzéseit alapozza.

Frissítve: 2011-Nov-25

 

Ki vagyok én, mit tudok mondani magamról, és "mi a történetem"?

Az interneten nem szoktam, és nem szeretek bemutatkozni, ill. ismeretlenek előtt általában tartom az inkognítómat, de annyit elárulok, hogy Gergőnek hívnak, és Budapesten élek.

Gyerekkoromtól kezdve fogékony vagyok az elmélkedésre, és az információk befogadására. Mindig is szerettem merengeni a dolgokon, és logikai következtetéseket levonni akár a szinte jelentéktelen, hétköznapi dolgokból is. Szerettem mindig pl. fogalmazni, és érdekeltek kezdetleges szinten a magyar nyelv szavaiban észrevehető, szóalkotási gondolkodásmódban rejlő összefüggések is. Az évek alatt felhalmozódó egyszerű észrevételeim, és logikai következtetéseim pedig nagyban elősegítették a dolgok mögé látási/gondolási-, és az érvelési képességem fejlődését, és ezek pozitív irányban befolyásolták is a világ dolgaihoz való hozzáállásomat, gondolkodásmódomat.

Amit viszont lépten-nyomon megfigyeltem, hogy az emberek a legegyszerűbben megszerezhető tanulságokat általánosan fikarcnyit sem sajátították el, úgy éreztem, hogy sok kérdésben elölrébb járok még akár a felnőtteknél is. (Ez meglátszott egyes helyzetekben, amikor valamiről véleményt alkottak, vagy abban, hogy adott dolgot hogyan reagáltak le. A mai napig is...) Mondhatnék sok mindent, de én például a televízióból rengeteget tanultam az egyes történetekben a szereplők hibáiból, hibás gondolkodásmódjukból (melyeket a filmek is tisztáznak a végére, így mindenkinek egyértelmű lehetne a tanulság), de sokan nem vonnak le következtetéseket az ilyenekből, a filmbeli (és bármilyen más, külső) tanulságokat nem sajátítják el, csak végignézik a filmeket, és kész. (A baj az, hogy sokszor láttam visszaköszönni másoktól ugyanezeket a hibás viselkedésmintákat, hibás gondolkodásmódokat. Önmagától nem tart senki agytréninget, csak ha egy külső személy ad feladatot?) Én viszont hasznosítottam ezeket a "tapasztalatokat" is. (Többek között ezért is lehet, hogy manapság jobban szembetűnnek nekem a televíziós műsorokban, reklámokban a ferdítések, a hamis élethelyzetek, és karakterek, amelyekben az átlag néző semmi kifogásolhatót nem talál.) Stb...

Volt egy időszakom, amikor mélyremenőbb kérdéseket is elkezdtem boncolgatni magamban, a világmindenségről, az evolúcióról (...), Istenről, és sok-sok más mindenről filóztam, de végül egy fordulópont következett a 2008-as év végén, amikor is megismerkedtem a Zeitgeist filmekkel. Akkoriban még sem vallási, - a 2006-os események ellenére - sem politikai, sem pénzügyi dolgokkal érdemben nem foglalkoztam, azonban ez a film vezetett rá arra, hogy a mindennapos kis gondolatokon túl mire lenne hasznosabb a figyelmemet összpontosítanom, mivel kellene jobban foglalkoznom "a saját kis világomon" kívül. Bár szerencsére a filmmel azóta már sok mindenben nem értek egyet (ajánlott olvasnivaló ezzel kapcsolatban), de kezdőlöketnek remek volt ebbéli utam megkezdésére, és jól gyarapodtam belőle.

Időközben sok minden történt, nem sorolok fel minden eseményt, de pl. egy évre rá váltam rendszeres Posta Imre olvasóvá (habár manapság már az ő weboldalát sem gyakran olvasom, szinte újdonságokat már nem olvasok rajta, de ha még van, akkor az archívumát érdemes lehet átböngészni. Ha valaki esetleg nem ismeri, egy rövid, fél órás előadást bevezetésképp belinkelek. Posta Imre - Bösztörpuszta (2009)). Mélyszinten kezdett el foglalkoztatni a magyar nyelv is, melyről érdekes cikkeket, videókat is találtam az interneten. Ilyenek például a Kiss Dénessel készült, 'Az ősnyelv' c. youtube videók, vagy Varga Csaba irományai. Ezen kívül apránként, de kezdtem a figyelmemet tényleg fontos, mindenkit érintő dolgokra összpontosítani. Megismertem a 2012 Blogot is, amely szintén nagy hatást váltott ki nálam. Meredekségei ellenére szerintem kivételesen jól átgondolt, és hiteles logikai levezetések találhatóak ezen a blogon, így kiemelten ajánlom az olvasását; valószínűleg a blogomban is még sokszor fogok rá hivatkozni.

Egy idő után pedig akarva-akaratlanul úgy éreztem, hogy néhány dolgomat, és a gondolataimat nekem is meg kéne osztanom a nagyvilággal - noha haboztam azzal, hogy bárhova is beregisztráljak...

 

Mit csináltam eddig az interneten, és egyébként?

- Még mielőtt bárhova is regisztráltam volna, először arra szedtem össze némi bátorságot, hogy részt vegyek egy kispesti előadás-sorozaton: a Kispesti Nemzeti Estek-en, ahol valamennyi előadást személyesen néztem végig. Élőben találkozhattam így többek között Posta Imrével, és nem egyszer Tóth Bálinttal is, a 2012 Blog írójával, aki több előadást is tartott itt.

- Az elmúlt években hallottam az úgynevezett chemtrail jelenségről is, és mivel foglalkoztatott, javarészt 2010 óta folyamatosan készítettem felvételeket róla. Ezeket a felvételeket egy ideig sehol sem tettem közzé, de aztán regisztráltam egy fiókot a YouTube-on ChemtrailsBudapest néven, ahol megjelentettem őket. Néhány videómat elküldtem e-mailben Posta Imrének is, amelyeket ő megjelentetett a weboldalán, így némi ismeretségre is szert tudtam tenni. Más videómegosztó oldalon nem vagyok jelen, és nem is tervezek jelen lenni. Ahogy minden eddigi videómat, ezentúl a KG-Bloghoz kapcsolódó videókat is ide fogom feltölteni.

- Kb. fél évnyi habozással végül, de először a 2012 Blogon jelentem meg "teGergő" nick-névvel. (A Gergőket szokták illetni azzal, hogy tekergő-k, és - bár, ha lett volna ötletem, más névnek jobban örültem volna, de - gondoltam, hogy részben "utalást" téve a magyar nyelv működésére(...), a G-K zöngés-zöngétlen váltással összemosom a két megnevezést - innen ered ez a név. Mint látható, megtartottam; egyrészt a folytonosság megőrzése végett, másrészt mert nem találtam jobbat azóta sem.) A fentebbiek fényében jó helyszínnek tartottam arra, hogy valahol végre elkezdjem a vélemény kifejtést bizonyos dolgokkal kapcsolatban, illetve hogy részt vegyek végre az internetes információterjengésben, én is kommenteljem a dolgokat. (Ennek a blognak rendszeres olvasója vagyok, a blogom nyitása előtti hozzászólásaimat pedig érdemes ott visszakeresgélni, hogy az ide eddig le nem íródhatott gondolataimmal is tisztában lehessetek, bár a blogol rendszerében ez nehéz lesz. :))

 

Mióta, és miért motoszkál bennem az a gondolat, hogy blogot alapítsak?

"Ébredezésem évei" alatt sokszor figyeltem, hogy a weboldalakon az emberek miről milyen véleményt írnak, hogyan gondolkoznak, mennyire fejtegetik a dolgokat (lehetőség szerint) mély szintűen, stb, és az volt az általános tapasztalatom, hogy az enyéméhez hasonló gondolatokkal csak nagyon ritkán találkoztam, általában senki sem közelítette meg a kérdéseket olyan irányból, ahogyan azt én tettem volna. Csak persze amiért óckodtam attól, hogy mindenhová regisztráljak, felvállaljam magamat főleg P. Imre oldalán, "a tűz közelében", ezért én is elmulasztottam ennek lehetőségét.

Mivel az általánosan "tömegvéleményű" emberektől eltérő gondolkodású embernek érzem magam, mindig is fontosságát láttam annak, hogy mégis, idővel egyre inkább részt vegyek majd internetesen az információk terjesztésében.

A 2012 Blogos kommentelés, és a ChemtrailsBudapest nevű YouTube csatornám viszont nem volt elég színtér ahhoz, hogy a dolgaimat, és gondolataimat kifejtsem. Sokkal alkalmasabb erre egy saját weboldal, vagy ebben az esetben blog, amin azt, úgy, és olyan hosszadalmasan :) fejtegethetem, ahogyan csak akarom. Lehetőségem nyílik így arra, hogy az internetezőknek ne csak videókkal, de képekkel is szolgálhassak bármilyen téma felvetődésénél, és akár újfajta logikai levezetésekkel segíthessem a kritikailag gondolkodni vágyókat, és nem vágyókat egyaránt. :)

 

Milyen témákban akar majd a blog mozogni, mit szeretnék belőle kihozni?

Először is nem gondolom, hogy a blog névválasztását illetően én lennénk a fellelhető legjobb ember a kritikai gondolkodás terén, és - mint azt a fejlécben is feltüntettem -, fontosnak tartom kijelenteni, hogy a blog nem oknyomozással kíván majd foglalatoskodni.

Ez a blog nagyjából olyan szeretne lenni, mint a többi: adott egy ember annak tapasztalataival, világnézetével, és gondolataival, aki a mindennapi életében előkerülő, számára fontos, őt megfogó témákban kíván "publikálni" és/vagy elgondolkodtató sorokat megfogalmazni. A különbség csak annyi, hogy én mindeközben a leginkább is szem előtt fogom tartani, hogy felhívjam a figyelmet a kritikai gondolkodás szükségességére, és ennek érdekében amennyire képes vagyok példát is fogok mutatni belőle.

Általánosságban a fenti témákból fogok majd válogatni, így biztos, hogy pl. a magyar nyelvvel, nyelvészkedéssel, a chemtrail jelenséggel, égi jelenségek figyelésével fogok foglalkozni; ide fogom belinkelni a legújabb youtube-os videóimat, képeimet, de Ákos-sal is vannak terveim. Természetesen mások elgondolkodtató anyagaival, és a mindenkori észrevételeimmel is fogom bővíteni a bejegyzések sorát, de persze bármi közbejöhet még, a jövőbeni bejegyzéseket nehéz lenne előre megjósolni. :)

Címke használat:
Ami a szolgáltatót illeti, a blogol.hu-n sajnos nem lehet egyszerűen visszaolvasni a korábbi bejegyzéseket. Alapból az utolsó 15 blogbejegyzés íródik ki egy blogon, az azelőttieket csak konkrét linkekkel, vagy archívum linkek elhelyezésével lehet megtalálni, úgymond lapozgatásra nincs lehetőség. Ennek pótolgatására a hónapokra bontott, alap archívum-linkeken felül fogok címkéket is használni.

Főbb címkék:
- A blogban valaha keletkezett, összes bejegyzés elérhető lesz egyszerre a "minden" címkével.
- Minden bejegyzéshez tartozni fog egy olyan címke, amelyik a keltezés évét lesz hivatott megjeleníteni (így pl. jelen cikk alatt a 2011 címke), és kattintásra összegzi majd az adott év összes bejegyzését.
- Fontos címke lesz még továbbá a blog-alappillér is. A blog alapvetően fontos, kiemelt bejegyzéseit fogja ez a címke összefoglalni, ami szintén vonatkozik a jelen bejegyzésre is, hiszen nem csak a legelső bejegyzésem, de alapvetően tudni való dolgokat fogalmaztam meg benne magamról is, és a blogról is egyaránt. Ezek elérésére van egy külön link is direkt a fejléc alatt.
- Ide kapcsolódik a kiemelt címke még. Minden blog-alappillér kiemelt, de nem minden kiemelt blog-alappillér. Ez gondolom követhető.
- Ezenkívül érdekes megemlíteni még az off címkét is. Mivelhogy ez az egyetlen blogom jelenleg, és nem is szándékozom egyelőre másikat is indítani, ezért ha olyasmit is szeretnék közzétenni, aminek lényegében semmi köze a Kritikai Gondolkodás Blog-hoz, azt mégis kénytelen leszek ide kiírni. Ez a címke tehát a nem erre a blogra való, de mégis megosztásra ítélt bejegyzéseimet szedi majd csokorba. Az ilyen bejegyzések címe egyébként kivétel nélkül az "OFF:" címszóval fog kezdődni.

Természetesen minden más címke a későbbiekben megjelenő post-októl fog függeni. Az összes címkémet pedig kézileg - ugyanis alapból ilyet a blogol szintén nem tud kérésre megjeleníteni -, időnként frissítve fogom összefoglalni az oldalsó hasábban. A blog írása közben folyamatosan ügyelni fogok arra, hogy megfelelő kulcsszavakat használjak címkék gyanánt, és a valóban összefüggő bejegyzések mindenképpen összekapcsolódjanak majd ezek által, hogy ne legyen "lyukak", hiányzó post-ok, amikor valaki valami iránt érdeklődik.



11 komment

Címkék: előzetes minden emlékezés kiemelt 2011 blogíró blog-alappillér blogüzemmód

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr936249665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alienexperiment 2011.11.05. 20:31:21

Hátha innen nem törlik, amit már sokszor sok helyre leírtam, de eddig mégcsak a pirospirulán maradt ott: A világ működése az energián alapszik, tehát ez is , itt is. Az élő szervezeteknek szüksége van még kajára és vízre, ha beteg lenne/baleset érné, akkor eü. ellátás is kell neki, és hogy a tudását/tapasztalait át tudja adni az ivadékainak is, oktatásra is. Namost a felsoroltak az állatoknál hardveresen beépítve megvannak, (sok már a szükséges tudással születik) és energiaként csak napfényre van szükségük. (a növényeknek direkt, az állatoknak áttételesen) Az embernél az energia már lehet(ne) más is a napfényen kívül, (az olaj is a napfény segítségével jött létre, ha igaz a fosszilis elmélet, ha a nagy nyomáson a Föld mélyén képződő elmélet az igaz, akkor viszont nem) pl. az úgynevezett szabadenergia. Ez viszont feltételezi, hogy nem piramis struktúrában működik a bolygó. (mert az az energia mindenhol mindenkinek elérhető, tehát nincs központi elosztás, és persze számla sincs hozzá) A HOLOGRAFIKUS jellegű találó megnevezése ennek. Vaslogikával továbbgondolva: egy "normális" helyen az energia előállítás (hozzáférés) kutatása az első, valószínűleg ahol az elektromosságot felfedezték, ott pillanatokon belül megtalálták a decentralizált elosztás és előállítás módját, pl. az internet is így működik (katonai tervezés) hogy ne lehessen 1db kábel átvágásával megszüntetni egy térség ellátását. Ha az oktatás (információ elosztása) is így működne, vagyis nem lenne, nem lehetne titkos információ, akkor nem lehetne sakkban tartani csoportokat, pl. az energia előállítása a mai napig erősen kézbentartott, nem lehet saját erőműved, és csak azért van mindenhol elektromosság, mert az "elit" úgy látta, hogy jobban kézben tudja tartani a 99%-ot, ha van áram, de fizet érte, (Tesla VS Edison, váltóáram ami továbbítható VS egyenáram, ami nem nagyon) mintha nincs, csak az elitnek. (ma már egy háztartás elképzelhetetlen árammal működő berendezések nélkül, tehát a függőség megvan) Az egészségügy is kézben tartott, pl. az összes születések 99,99%-a kórházi szülészeten történik, a védőoltások kötelezőek,nem lehet otthon saját DaVinci géped, amivel egy jó kézügyességű medikus is jobb sebész, mint egy tapasztalt profi. (az elképzelhetetlen, hogy fajnemesítéssel oldják meg a betegségek kezelését, pl. vannak páran akik a HIV vírusra is immunisak, megfelelő génszekvencia elterjesztését kellene megoldani, ez ugye régen a szaporodással volt megoldva, akik életben maradtak, azoknak a génállománya terjedt, primitív brute-force megoldás) Az oktatás az maga az állatorvosi ló a jelen állapotában, felesleges, káros, használhatatlan és téves információkat kell tudni, aki ezeket jobban tudja, az kap jobb jegyet. Arra semmilyen irányú kutatás (hivatalosan) nincs, hogyan lehetne technológiai segítséggel gyorsan és sok információt betölteni az agyba, pl. nyelvtudás 1hónap alatt, valamilyen hipnózisban. A történelem pl. semmi más, mint a civilizációk felemelkedésének és elbukásának hullámvasútja, csak a lényeg hiányzik az oktatásból, hogy miért tudott felemelkedni egy civilizáció, és miért kellett elbuknia. Az úgynevezett szépirodalom, írók, költők munkássága semmit sem tett hozzá a civilizációk felemelkedéséhez, jó esetben a hibákat megírták, de a megoldásokat soha sehol, egyikük sem. (az a mérnökök tehetnék meg, de nem az ő írásaikat oktatják, és nem nekik állítanak szobrokat, nem róluk neveznek el utcákat, tereket.) Semmelweis az egyik legjobb példa, aki csak annyit kért, hogy a szülészorvos mosson kezet, ezért ő diliházban végezte (ott halt meg), ma meg egyetem is viseli a nevét, de miért kellett egy ilyen magától értetődő apróságot kérni, és meghalni érte? (mert nem a kutatás a legfontosabb, ez a piramis struktúrából egyenesen következik) Mindenhol mindenkinek lehetősége kellene, hogy legyen, hogy kutatásokat végezzen, de hogy ne kelljen mindig újra elölről kezdeni, hanem a már meglévő eredményekre alapozva lehessen továbblépni, ehhez információs szabadság kellene. (nincs és nem is lehet licenc, jogdíj, titkosított találmány, módszer, stb..) Ismét továbbgondolva, ez azt jelenti, hogy ma minden információ , módszer, eljárás, ötlet, élő személy, (nyers)anyag, fizikai hely, központilag kézbentartott az elit által, nehogy veszélybe kerüljön a piramis. Az internetre ez csak részbeb igaz, itt más módszerrel élnek, elárasztják szeméttel, hogy nehéz legyen kiválogatni a lényeget. Egyszerűbb lenne pl. ma is TV-ben rádióban terjeszteni információt, de ez gyakorlatilag lehetetlen. Akik az UFÓ"kutatással" foglalkoztak, azoknak szerencséjük van, mert ott alap, hogy a hivatalos hírek elhallgat, hazudik, innnen már csak egy lépés, hogy kik tartják kézben a médiát, és másban ugyanúgy hazudnak és elhallgatnak , mint az UFÓ támakörben. A közönség érdeklődését mutatja, hogy régebben csak UFÓkról szólt egy UFÓ-"kongresszus", ma már az Új Világrendről, az eltitkolt találmányokon át, a lehetséges jobb társadalmi struktúrákig , minden kapcsolódó téma napirenden van. A információs és technológiai szabadság minden egyénnek olyan önvédelmi és önfenntartási lehetőséget adna, hogy lehetetlen lenne egy elnyomó piramis-struktúrának léteznie.

M.A. 2011.11.06. 13:38:09

Megjött Alienexperiment. Sok szerencsét. :)

blondblue 2011.11.06. 14:16:03

érdekes,kíváncsivá tett!

teGergő 2011.11.06. 15:51:09

Alienexperiment: Nem tudom, hogy a 2012 Blog környékén konkrétan mi volt a gond veled, de megpróbálok ezzel kapcsolatban állást foglalni, amire én is építek: esetleg túl erőszakosan csak a földi létezésre, és a (nem csak földi) technológiákra koncentráltál, holott a 2012 Blog tematikája ettől lényegesen túl szeretne mutatni? Tulajdonképpen én is szívesen túlnézek rajta (legalábbis szeretnék, és próbálok). :) Amit nem tudok, hogy tulajdonképpen ezt miért kellett ide leírnod. Nem csak hogy semmi köze a bejegyzésemhez, de ráadásul a bloghoz sincs jelenleg. Azthiszem azt a 2012 Blogon is "megkaptad" már (ami egyáltalán nem volt negatív irányú), hogy ha blogot alapítanál, akkor ott nyugodt szívvel bármit leírhatnál, senki nem fogja törölni, és bárki elolvashatja. Csak reklámoznod kell magad, és egy idő után úgy is megtalálod azokat az embereket, akik a te véleményeddel képesek egyet érteni, és velük közösen talán többre is vihetnétek ezeket a gondolatokat, mint azokkal, akikkel jelenleg nem találod a közös hangot. Nem kéne bemásolnod mindenhova egy teljes képernyős szövegelést, és reménykedned benne, hogy megtűrik, elfogadják (vagy éppen le se szarják :S). Ha én is úgy vagyok valamivel, hogy "akkor is nagyon fontos, ha senkit nem érdekel", akkor én is képes vagyok arra, hogy kéretlenül bombázzak másokat azzal a bizonyos dologgal, és lehet hogy ezzel te is épp így vagy, de szerintem a te témád nem annyira kiemelten fontos, hogy mindenhová be kelljen másolnod, mert nem valami végső, vagy "szintlépést célzó, nagy" igazságokkal foglalkozik, csak a jelenleg szintben gondolkodik, és abban próbál megmaradni, és ott húzni hasznot az ott lévő dolgokból. De a technológiai kérdés szerintem csak egy olyan dolog, mint amikor a politikusokról meg azt mondjuk, hogy "na tessék, ők is mindent csak a pénzzel látnak orvosolhatónak". Alapvetően "nem erről szól az univerzum" - hogy úgymondjam -, bár lehet hasznosítani egy adott létezési szinten ezeket is, az nem vitás. (Ellenünk például pont ezt teszik, és nem kis sikerrel.) Ha meg most tévednék ezzel kapcsolatban, és rosszul döntök, hogy elutasítom ezeket az információkat, akkor sajnos kénytelen leszel elszenvedni, hogy mások tévedéseiből adódóan az igazság(osság) eljövetele még mindig várasson magára. De majd egyszer úgyis meg fogom tudni, hogyha tévedtem ezzel kapcsolatban, az igazság megvár vele (téged is, mást is), nem fog eltűnni, csak legfeljebb "szenvedést" okozok másnak. Meglátjuk... Ami megint jó kérdés, hogy a mai körülmények között mennyire hasznosíthatóak egyáltalán a gondolataid. Az lehet, hogy hasznosak, csak hogy kivitelezhetőek-e éppen: nem vagyunk egy kicsit elkésve ezzel az Irányítókkal szemben? (Bocs, hogy én is ezt fújom, de egyet értek vele. :D) Viszont annyit meghagyok, hogy a kommented nem kerül törlésre. Olvassa, aki akarja, hasznosítsa aki akarja, nem baj, hogy itt van! Ennek lehetősége megmarad. Csak légyszíves ne bombázz majd vele az idők folyamán: ha ehhez van kedved, akkor én is ajánlani fogom, hogy indíts saját blogot! Remélem, hogy a fentiek érvelésben jobbnak számítanak egy olyan szintű kitiltásánál, mint ami például már az indexen is ért téged - vagy mi. :) De ha nem írtam volna le ezeket, attól még ugyanúgy érvényben lettek volna, csak kevesebben tudhatták volna, ami persze lassította volna a történetet, de az maga ugyanúgy haladt volna előre. Most egy kicsit felzárkóztattam pár gondolatot. :) Remélem hasznos volt!

cath 2011.11.06. 22:03:18

Gergő, üdv és írj okosakat, kritikusan :). OFF: ma a lemenő nap fényében nyugaton sötétszűrke chemtrails csíkok voltak... (??)... keleti irányban is figyeltem, ott meg a "szokásos" fehér volt. Vagyis szerintem a levegőben van valami ami befolyásolja, hogy ezek látszódnak-e és hogyan... OFFOFF: Alien, nyiss blogot. Én nem vagyok egy elektromosság-fan, de abban igazad van, hogy a teljes univerzum és minden élő-lény alapkérdése az energia. Pl. te is küzdesz a figyelem-energiáért, sajnos rossz helyeken, mert ezeken a fórumokon nem vagy nem csak arrra figyelnek ami a te mondandód lényege. a lehetőség adott, egy egy hozzászólásod rendesen egy egy bejegyzésnyi szöveg és alatta meg lehetne beszélni a kommentekben azokkal ,akik erre a témára fogékonyabbak.

inlakes... 2011.11.07. 11:46:23

OFF: Azért én meghallgatnék Alien vs. Nándi beszélgetését. Vicces lehet, hogy az egyik az ingyenenergiáról beszél, míg a másik irányítózik. :D Amúgy, ha itt nem számít trolletetésnek, akkor javaslom Alien látogass el a blogomra és olvasd el a technológiáról szóló bejegyzésemet, hátha megérted miért nem foglalkoznak sokan az általad fontosnak ítélt témával. Gergő neked jó blogolást és sok olvasót kívánok!

teGergő 2011.11.07. 14:25:19

Látom mindenki nagyon OFF-ol, legalábbis úgy érzi. :) Az én álláspontom az, hogy ha direkt OFF-ból indul a témakezdés, akkor az illetlen, viszont hogyha ON-ból indul, csak idővel elkanyarodik, az nem olyan nagy baj. A chemtrail-ek szerintem kapcsolódnak ide, hiszen volt róla szó, és egyébként is a blog főbb témáihoz fog tartozni /asszem/ (ebből kifolyólag, ha úgy alakul, akkor más témájú bejegyzés alatt sem akkora bűn, de persze jobb mindig egy megfelelőbb helyet keresni neki). Ami pedig Alienexperiment-et illeti, bár OFF-ból indult, de aztán jóváhagytam, úgyhogy csak tessék, szabadon lehet válaszolni neki! :D Ezek végülis íratlan szabályok, így nem fogom nagyon megrendszabályozni a dolgokat, de én így látom korrektnek a hozzászólások írását, és ezért lehetőleg így is szorgalmazom. :)

cathi 2011.11.07. 17:15:43

azért offolunk, hogy írjáááá :) már valami érdekeset :)

Alienexperiment 2011.11.12. 01:25:59

Kösz, ha mehet az OFF: Egyelőre még senki sem fényevő itt, tehát szükségünk van energiára, amit csak kajából tudunk bevinni. Esetleg kaphatunk egy kis extrát valami parafenoméntől, de én még olyanról nem hallottam, aki csak fényt evett, vagy kizárólag egy parafenomén energiájától képes volt életben maradni. A technológiamentes elképzeléseket bedrogozott hippivilágnak tartom, de azok a hippik, koszosak, büdösek, és technológia nélkül szerintem 1 hónapig sem húznák ki. (a zöldkomcsik ilyenek, amikor az atomenergia ellen tüntetnek. Ellene, nem az eltitkolt és nem szennyező energia mellett, hanem az atom ellen. A szénerőművek ellen még soha nem tüntettek ezek a drogos szélsőbaloldali anarchisták) Felvázolnám, hogy milyen lehetne az "ideális" megoldás, a jelenlegi információk alapján. Liberális is lehet a világ, de akkor kell egy személyes védőpajzs meg egy olyan fegyver, ami mindent visz, kivéve ezt a védőpajzsot. (a jog az önvédelemhez) Ha ez nem megoldható, akkor az erőszakos, összeférhetetlen elemeket el kell különíteni, az állatkertben sem együtt tartják a tigriseket az antiloppal. Jó persze az irányítás nem engedi, de akkor azoknak, akiknek valamilyen/bármilyen információforrásuk van (misztikus kutató, parafenomén, stb.) kötelességük a magánember önvédelme érdekében közzétenni mindent, amit tudnak. Sajnos , csak használhatatlan asztrológiai elemzéseket kapunk, meg elemzéseket. (nyilván a múlt elemzése szükséges, mert sokaknak ez kell, hogy fény gyúljon a fejükben) Jelenleg az ENERGIÁVAL van sakkban tartva az emberek nagy része, pl. kaját azt még tudna magának sokmindenki termelni, de áramot, gázt, azt nem és folyékony üzemanyagot meg hiába tudna (növényi olajok) azt már TILOS is. Ebbe az irányba kellene menni, de ez nehéz meg veszélyes is, könnyebb a fényevést reklámozni, csak azzal nem megyünk semmire. Szerintem volt több pont is, amikor lehetett volna a jó irányba lépni, pl. a 30-as években, de sajnos sem az ideológia sem az energiatermelés módja nem jött össze, bukás lett a vége. Most szerintem lassan jön megint egy pont, de ha megint sokadrangú hippitémák lesznek elővéve, akkor megint bujkás lesz. Az eltitkolt energiatermelő megoldásokat elővenni, az automatikusan megoldja a többi gondot is, a hippimegoldás szerint fordítva van, mindent meg kell oldani, és akkor majd az energiakérdés is megoldódik. (pénzrendszer, háborúzás helyett dugás, stb..) Elvileg igaz, gyakorlatilag nem működik. Energia monopóliumok nélkül nincs hatalma senkinek mások felett, de az önvédelem joga is kell, igaz az az energiával szintén automatikusan megoldódik. (fegyverhez is energia kell, jelenleg ez kémiai alapú, de lehet más is) Minden technológia kérdése, nyilván a fejlettebb lények maguk is fejlettebb anyagból vannak, pl. már nem biológiai a testük, hanem tiszta energia, vagy csak részben olyan anyag, ami kopik. A hiányosságokat kellene technológiával pótolni, ami meg jó, azt segíteni. Pl. akik képesek gyógyítani, azt felerősíteni, hogy ne csak napi 1-2 embert tudjanak ellátni, stb.. Most minden technológia a piramis struktúra szolgálatába van állítva, ill. ami nem állítható oda (pl. a mindenki számára mindenhol elérhető FREE-NERGY) az egyszerűen be van tiltva. Egyedül az INTERNET hasonlít rá, mert (szinte) mindenhol , mindenkinek elérhető, (azért nem ingyen van, nehogy tényleg mindenki elérje) de ha jobban megnézzük, az összes nagyobb hírportál, fórum magánkézben van, és ott már csak ellenőrzött tartalom jelenhet meg. Közösségi tulajdonban vajon miért nincs? (sajnálatos, hogy a közösség fogalmat a kommunisták lejáratták) Jellemző, hogy befizetni kötelező, de abba beleszólni, hogy mire legyen felhasználva, már nem lehet, vagy csak minimálisan. (ez is az önvédelem kategóriája, csak sokan nem fogják fel) Valaki egy másik fórumon írta (ki is tiltják érte folyamatosan), hogy a fejlett lények valószínűleg ősközösségi jellegű társadalomban élnek, csak akkor fogank össze, ha akkora projekten dolgoznak, amihez mindenki kell. A mindennapi élethez megvan minden, hogy egyedül vagy páran együtt is boldoguljanak. (energia, kaja, eü, stb..) Számold össze, hogy ma ehhez nekünk mennyi ember kell: energiatermeléshez egy komplett erőmű+hálózat, kajához mezőgazd.+állattnyésztő iparág+kereskedelmi hálózat, a kereskedelem működéséhez a közlekedés, ahhoz a komplett ipar, az egészségügyhöz kórház, ahhoz egyetem, ahhoz oktatás, ahhoz ipar, és mindenhez megintcsak energia. A fejlettebb helyeken ezt valószínűleg egy 5-10 fős csoport képes fenntartani, de ahhoz nagyon magas szintű technológia kell, hacsak nem fényevő hippik. (akkor ugye se kaja, se áram, betegek nem lesznek, baleset soha nem történhet velük)

teGergő 2011.11.12. 13:36:13

Nem erre gondoltam (nem ezt írtam)... Ők válaszolhatnak az első hsz.-edre (szabadon), de neked továbbra sem ajánlott ezzel bombáznod a helyet. Alakíts ki a témádnak egy saját színteret (pl. saját blog, fórum), de rendszert ne itt csinálj belőle!

2012 2011.11.26. 12:18:56

Én már mondtam neki, hogy nyisson egy ewokfalu-hitech-tisztaenergia blogot, de hiába. Bármit mondasz neki, hiába. Permanens write-only módban van, ezért tiltottam ki a 2012-ről.


süti beállítások módosítása