Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2013.04.21. 20:19

 


Kásler Árpád - 2013.04.21. - Hősök tere - [Létszám és Jogállamiság]

Közvetlen link a videóhoz: https://www.youtube.com/watch?v=mXU_Ptw0i8U

 

Ezt a videót egy kis előzetesnek szánom a kérdéses létszám megállapításához. Legutóbb március 9.-ével kapcsolatban is megoszlottak a vélemények, személy szerint most is túlzásnak tartom a szervezők megítélését - bár csak becslésekről beszélhetünk, de azért nem árt vitatkozni.



Kásler Árpád azt mondta, hogy a rendőrség szerint 30-40ezer ember esetén már el kellene zárni a forgalom elől a teret körbevevő utakat, így ebből próbáltak meg a szervezők következtetéseket levonni. Alapvetően csalóka a felvételem, mert ahol a videót kezdtem, ott gyakorlatilag üres volt a tér, de a Hősök tere másik felét így is megtöltötték az emberek. Kásler becslése alapján legalább 10-, legfeljebb 20ezren lehettünk. Ha a rendőrség állítását, és saját tapasztalataimat veszem alapul (ami a felvételeimen is tükröződik), saját szemmértékem szerint én a 10ezerben is kételkedem, de megadom az esélyét: a 15ezres létszám számomra a végső határ.

Ki hogyan látta, hogyan gondolja?

 



A tömegből úgy tűnt, jó sokan vagyunk...



...de valójában csak a tér fele volt megtelve (bár itt a szobor kitakarja a tömeg szintén felét!)

Egy valaki más által feltöltött videó
Hazánkat, Házunkat Nem Adjuk! - Kásler Árpád 2013-ápr-21, Hősök tere

Közvetlen link a videóhoz: https://www.youtube.com/watch?v=relCX5ycR0E

 

Kásler du. 2-től negyed 4-ig bezárólg olvasta fel előttünk "A Magyar Nemzet Akaratát" tartalmazó okiratot a megbukott jogállamiságról, és a történelmi magyar alkotmány hatályába visszaállításának kérelméről, illetve szándékáról. Ezután a jelenlévők nagy része elhagyta a teret, mivel az ország legtávolabbi pontjairól is jöttek sokan, akiknek holnap, hétfőn meg kell majd jelenniük a munkahelyükön, így a továbbiakban 1- 2ezer ember maradt csak ott. Itt jegyzem meg, hogy Kásler bár megértését fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy az embereknek nem maradhatnak tovább, de hozzátette, ha olyan helyzetben leszünk, szólni fog róla, ha a munkahelynél fontosabb lesz a megmozdulásokon való masszív résztvétel. A létszám csökkenésétől függetlenül egyébként a tüntetés még ezekben a percekben is tart, illetőleg ma éjjel virrasztani fognak, és holnap reggel a még megmaradt, valamint a visszaszivárgó tömeg (mint én is) reggel megindulnak a Parlament felé, és átadják nemzet akaratát tartalmazó iratot a házelnöknek, Kövér Lászlónak.

Én mondjuk szeretném tudni, hogy mikor, és milyen formában tudnak majd reagálni az iratra, ha már csak ennyit teszünk egyelőre. Gondolom nem ott, és akkor, főleg nem aznap fogják felolvasni, vagy bármilyen módon szétkürtölni a parlamentben annak tartalmát, és a rekació is később várható - feltéve, hogy lesz. De személy szerint hiányérzetet érzenék, ha az átadása után hazamennénk, és "a hírekből" várnánk a fejleményeket. Még nem tudom, hogy pontosan mit terveznek ezzel kapcsolatban. Kíváncsi leszek magam is a holnapra.



11 komment

Címkék: politika videó fénykép minden jogállam 2013 káslerárpád tevékenykedés

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr446249599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

somebodyelse 2013.04.22. 11:57:57

15 ezerre becsülném a létszámot. Ha márc 9-én kb 6 ezren voltunk, akkor itt jóval többen, több, mint a kétszerese. A létszám így sem volt akkora, mint vártuk, de úgy, hogy a média teljesen elhallgatta, így a legtöbb állampolgár nem is tudott róla, plusz volt Élet Menete, Critical Mass, Föld Napja, futóverseny stb, vagyis alaposan megosztották megint a népet, így is csoda, hogy ennyi ember eljött erre a valódi Élet Menetére! Reggelre legalább 1000-ren maradtunk/mentünk vissza, sávlezárással, rendőri felvezetéssel vonultunk a Parlamenthez. Média coverage zérónak tekinthető. Még messze nem zárult le az egész, úgy érzem. Voltak nagyon jó pillanatok, de elmaradt a katarzis. Remélem, lesz részletesebb videód, és az előzőhöz hasonló létszám becslés is.

teGergő 2013.04.22. 13:17:25

Hát akkor elnézésedet kell kérnem, de miután hazajöttem megírni ezt a bejegyzést, éjjel még kimentem, és szemmértéke 100 embert láttam virrasztani, most reggel a vonuláson pedig 300 embert becsültem, aki még ott akart/tudott maradni. Na most ezt nem azért írom, mert direkt kicsinyíteni akarom a létszámot, szerintem ennyien voltunk. Tudom, hogy megütköztető ilyet írnom a te becslésed után, de én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy könnyű túlzásokba esni ránézésre - kevés ember is kitölthet sok helyet. Sajnos nincs olyan képem, ahol egy az egyben, egyértelműen látszik mindenki, de azért egy kis előlegezésnek mutatok egy képet az Alkotmány utcából (a képet később töröni fogom innen; ha leválogattam a képeket, akkor egy bejegyzésben lesznek majd csak benne): http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/Kasler13apr22_VonulParl_elozeteskep.jpg Videóm elvileg lesz, de hogy hány napon belül, azt nem tudom, mivel más dolgom is akad.

teGergő 2013.04.22. 13:22:50

Ja igen, hogy érthetőbb legyen ez a kép: Gyakorlatilag végig olyan kis csoportokból álltak össze a vonulók, mint a kép elején, ahol a motoros rendőr mögöttig van olyan 20 ember. A képen ott van még a tömeg vége, ilyen 20-asokkal számolva max. 150 ember. Plusz a tömeg eleje, akik nincsenek ezen a képen, de kb. csupán mégegyszer ennyi.

somebodyelse 2013.04.22. 13:40:19

Semmi baj, nekem nem gázoltál ezzel a lelkembe...:) Ránézésre valóban nehéz megbecsülni a létszámot, ezért mondtam, jó lenne valami hiteles számolás, mondjuk video alapján. Nekem a vonulók egyszerűen soknak tűntek. A téren is. Igaz, nem elegen. De ahogy Árpád is mondta, vajon a számokon múlik-e, hogy történt-e valami gazság? Sokan nem is tudtak róla, a médiacsend miatt. Sokan nem mernek azonosulni, mert hátha valami "szélsőjobbos" dolog, ahogy az a kevés hír beállítja. Például következetesen összemosták az Adj gázd motoros rendezvénnyel, mert végül a motorosok is ide jöttek a Hősök terére, miután beiltották őket. Gondolom, ilyen"antiszemita" tüntetésre félnek eljönni sokan, ha egyet is értenének a célokkal. Nehogy besorolják őket nácinak. Egyszóval létszámról lehet vitatkozni, én jobban szeretnék valós számokat (bár eddig az összes politikai rendezvénynél ment a számháború), de a lényeg valószínűleg nem ez.

teGergő 2013.04.22. 14:10:56

Lassan már chat-elni fogunk itt, de sebaj... :) Én egyébként sajnálatos módon úgy érzem, hogy nem készítettem kellően jó fényképeket, és videókat; az egész 21.-ei tömegről nem készült kép, sok kulcsmondatról is lemaradtam, mert nem vieóztam végig mindent. Március 1.-én a Koppány Csoport "autósblokádján", március 9.-én Kásler gyülekezőjén jártam úgy, hogy az események végére lemerült a fényképezőgépem, így most próbáltam "spórolni", és megpróbáltam a kevésbé fontos beszédeket élőben, előre szelektálni, hogy ne merítsem a gépet feleslegesen. Ez alkalommal viszont nem volt semmilyen érdemi esemény, nyugodtan videózhattam volna többet is, mivel az éjjel itthon fel tudtam tölteni a gépet, és az mára már bőven elég volt. Szóval kicsit csalódott vagyok az anyagaimat illetően, de amit tudok, azt összekaparok majd belőlük. :) Egyébként úgy döntöttem, hogy a gigabejegyzést föl fogom szabdalni, és mégis több bejegyzést csinálok belőle. Azéárt is, mert így április 21.-ét is korrektebben bele tudom majd passzintani, és amíg ti az egyes részeket olvasgatjátok, addig még minig nyerek magamnak időt a többi rész elkészítésére, megfogalmazására.

somebodyelse 2013.04.22. 15:13:57

Itt egy egész rendes összeállítás: http://www.youtube.com/playlist?list=PLkO5vdylvvXUOd67sur6A07AKlAGyU9sE&feature=edit_ok

M.A. 2013.04.23. 09:05:56

Ha felmásztál volna a hét vezér mellé, felülről jobb képet tudtál volna csinálni a tömegről. Egyébként szerintem is kb. tízezren lehettek akkor, mikor a felvétel készült. A Hősök terét teljesen kb. 80 000 ember tölti meg. Egyébként ha Kásler a bankok által tönkretett embereket képviseli (és maga is az), akkor honnan van pénz színpadra, hangosításra? Nem vagyok ellendrukker, csak tényleg érdekelne. (Attól nem lesz hiteltelen a dolog, ha valaki mögé állt, akinek pénze van, de nem a nemzetközi nagytőkét képviseli.)

szakál 2013.04.23. 15:15:04

Jaj de jó, végre találtam egy normális beszámolót. :) Két napja várom, hogy valaki ír egyet :) Köszi Gergő :)

teGergő 2013.04.23. 20:18:53

@M.A.: Bár mások is felmásztak, őszintén megmondom, próbálgattam, de nem mertem felmászni, mert túl magasan volt, és ha nem sikerül felhúznom magam (ejnye, barantásként ne? :P), még a végén esek egyet - gondoltam. Úgyhogy gyáván csak azt a félig-elég képet készítettem el. Igaz, a szobor elejénél is felmászhattam volna, valahogy eszembe sem jutott, csak a szobrok szintjére akartam feljutni, de az meg nem jött össze. Szóval így utólag nem vagyok megelégedve magammal, de mostmár ez van. Amúgy Kásler többször is megköszönte a mögéálló szervezőknek (150-en voltak), hogy segítették az eszközökkel. Az mondjuk nem derült ki, hogy kik ők, és hogyan sikerült ennyire jól megtámogatniuk őt. De ettől még ezt én sem ellendrukker-esen írom most. :) @szakál: Szívesen, még lesz folytatása is mind bejegyzésben, mind videók terén, bár nem biztos, hogy olyan hamar... Egyébként amennyire "rákattantam" Káslerre, nem tudom miért nem kattintottál rám két napig, de annyi baj legyen. A fő, hogy megtaláltad. :)

teGergő 2013.04.29. 07:51:32

Nem tudom miért nem foglalkoztam még a héten a videók összevágásával, főleg, hogy ezek akkor találnak nézőkre, ha minél hamarabb feltöltetnek. Tegnap éjjel felkerült ez: Kásler Árpád - 2013.04.22. - [Vonulás a Parlamenthez] http://www.youtube.com/watch?v=24svYLSbJ6o

teGergő 2013.04.29. 07:56:24

Abba meg csak most gondolok bele, hogy mindenhol 'okiratot' írok, holott ez nem feltétlenül az. De azt hiszem ezt Káslertől vettem. Na mindegy...


süti beállítások módosítása