Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Alapjárat

Blog történések

  • 2020-NOV-11, 20:22

    Háttérmunka, amit ti nem láttok: 2014 vége óta nem volt biztonsági mentésem az itt megjelent tartalmakról - a mai nappal, 8 óra belefeccöléssel pótolva.
  • 2017-NOV-23, 1:17

    A blog lekerült a hétköznapi köreim első 10 helyéről, de aktualitásának súlyából, közéleti hiányából nem veszített. Munka mellett várhatóan folytatódik a rémlassú-üzemmód, ezért méltán-szégyenszemre "várólista" megnevezést kapott az oldal, határozatlan időre. Mindenesetre erőteljes témavonulatok felvetése mellett elsőrendű célom a "kanásztalanítás", hiszen a későbbiekben is fenntartandó egymásra utaltság rendszerében mindenképpen probléma, hogy az idők során "egységtelenné fejlődött" e több éves íráshalmaz, és egyébként is kezdettől fogva kevesebbet tudott tükrözni, mint amire hivatott. Jó példám a rossz példámra.
  • 2016-JÚN-11, 13:48

    Jelenleg még meglévő 13 korábban megjelent gányos írás nem nyilvános, sorsuk (törlés / újítás) kérdéses. [nem listázott]

Kritikusság pillérek

A logika mindig ugyanarra enged következtetni, de ez adathalmazonként más eredményt szül. Minden részismeretű levezetés ezért eredendően esélyes a hibázásra, nem biztosítja a dolgok teljesen igaz ismeretét. Tehát végletekig befogadóan kell számítanunk látszólag lehetetlen dolgokra, amelyeket nem egyből elfogadunk, hanem megkérdőjelezve folyamatosan megkíséreljük kipuhatolózni milyen tudás az, ami már esetleg megszilárdítható - feltéve, hogy létezik ilyen. Így jutunk előre a Kritikai Gondolkodással...”


„A logika adathalmazonként eredendően esélyes a hibázásra, a dolgok teljesen igaz ismeretét végletekig befogadóan kell kipuhatolózni a Kritikai Gondolkodással.”

Bemutatkozó

2011 végén indítottam ezt a blogot, ami az életünket meghatározó külső hatalmi érdekeltségeken átívelő olyan témákban próbált (és fog is próbálni) gondolatot ébreszteni, mint a filozofikus valóságértelmezés, a tudósítás és véleményalkotás hazai jelenségekről, a nyelv-értés, a hazai politika kórképei, a vallások, az összefüggő globális háttérhatalmi ügyködések, vagy például a kisebb médiaanyagok elemzése (stb). Érdeklődésemhez, tudásomhoz, képességeimhez és lélekjelenlétemhez mérten igyekszem kivenni a részemet a jelenkor információs-háborújából.

Kapcsolódó bejegyzések:
Bevezetés: Tudnivalók rólam, és a blogról

Gondolatébresztő, jó olvasást kívánok!

Egyéb tudnivalók

A szerző eredetileg teGergő néven volt látható a kommentek között, illetve ChemtrailsBudapest nevű youtube-csatornája révén ez a név is ráragadt, azonban 2015 óta maztro néven található meg mindkét helyen. Külsős weboldalakon régi neveinek variációja a mai napig előfordulhat.

A bejegyzések különféle módosításait a cím alatt eltérő szövegek jelzik (dátummal):

  • Frissítve = új sorokkal kiegészítve
  • Szerkesztve = korábbi sorok átírva
  • Újraírva = az egész bejegyzés 0-ról átírva
  • Eredetileg megjelentetve & Újraközölve = törölve, majd ismét publikálva

Technika:

Az oldal 1024*X felbontáshoz igazított, Mozilla Firefox böngészővel tesztelt.

Böngészde

Rágódás hatfelől

Használt címkék

18+ (4) 2011 (8) 2012 (41) 2013 (45) 2014 (19) 2015 (13) 2016 (8) 2017 (2) 2018 (1) 2020 (3) 2021 (1) AHNEMP (1) autokrácia (3) BAÉSZ (1) BKV (3) blog-alappillér (7) blogíró (48) blogüzemmód (4) boórferenc (1) borbászoltán (1) borbászsolt (1) chemtrail (15) chio (1) dancsópéter (3) deviza (2) dibáczienikő (2) disszociáció (2) dobójózsef (4) egészség (5) égfigyelés (18) egyéb címke (1) ehh (21) előadás (6) előzetes (13) emlékezés (15) fénykép (60) FIDESZ (10) film (6) filozófia (6) géczygábor (1) Google (1) grandpierreatilla (1) Groupama (1) helyzetjelentés (13) hírtv (2) hvg (1) ideiglenes (1) index (1) internet (2) irányítók (4) jelen-tendencia (15) JOBBIK (1) jogállam (3) jövőkép (12) káslerárpád (28) KDNP (1) kettős-beszéd (20) kiemelt (56) komment-bejegyzés (16) koppánycsoport (2) kovácsákos (12) közfelfogás (33) közlekedés (9) lényeges-apróság (21) LMP (1) magyarság (4) margithíd (1) matekkamill (1) MÁV (2) meghívó (6) minden (135) MKKP (1) MSZP (4) mtva (3) NWO (9) nyelvezet (9) off (5) önleleplezés (20) orbánviktor (3) origo (1) összejátszás (26) parlament (3) pénzrendszer (17) pirospirula (13) piszkozat (1) politika (32) postaimre (4) provident (1) puzsérróbert (1) radikalizmus (14) re (3) reklám (26) rendőrség (5) rököny (2) rtl (1) semmiség (4) sorosgyörgy (1) sötét tudás (1) spontán (3) statisztika (3) szimbolika (19) televízió (1) termék (10) terrorizmus (3) tevékenykedés (27) tolvajkergetők (3) történelem (7) tóthbálint (11) tudatzavarás (8) üzenetértés (37) vallás (5) vendég-bejegyzés (7) videó (51) vodafone (2) vukicsferenc (1) webbank (4) zárolt (1) zene (13) zselenszkytamás (1) zsidóság (5)

Bejegyzések listája

2014.07.25. 18:52

Jelen bejegyzés törlésére szándékomban állt sort keríteni. (Úgy döntöttem, marad.)

Utoljára szerkesztve: 19 óra 24 perckor.

Tegnap jelent meg az interneten egy, az azóta országos hírré vált videó, melyben egy biciklist sodort el egy BKV-busz. Ez így önmagában OFF téma a blogon, ahogy mellékes a média helytállása és szerepe is az ügyben, mindenesetre biciklivel közlekedőként ismertem, és évek óta nézem a híressé vált biciklis videóit is, ezért hozzá tudok szólni, a Tolvajkergetők eziránti megnyilvánulásában pedig szeretném felhívni a kiventnivalókat, ami rávilágít arra, hogy sokszor képesek túlozni, megfelelő utánajárás nélkül jelenteni ki dolgokat, amit sokszor vélek felfedezni, de még nem vettem erőt ennek komolyabb elemzésére. Mindenesetre most itt egy videó, amiről senki nem tud többet, mint ami abban látható, és amit a feltöltő a leírásban ír, a Tolvajkergetők mégis vállalhatatlan kijelentéseket tesznek vele kapcsolatban.

Tolvkerg_FritzAddigJar_tulzasok.jpg

 

 A videón a szándékosság nem látható, az emberölési kísérlet megfogalmazása elég erős a rendelkezésre álló adatok alapján, csupán nehéz elképzelni, hogy a buszvezető valóban nem vette volna észre a kerékpárost, ami erős kérdőjeleket tesz az eset kapcsán. A videó leírása szerint "levált a tüdő egy része", ami nem egyből a fél tüdeje, és az sem ott helyben "szakadt le", hanem későbbi folyományként levált (nem sokat változtat a helyzeten, csak így kevésbé szenzációhajhász a korrekt fogalmazás). A videón összesen 35 másodpercig fedezhető fel, hogy a kerékpáros a busz előtt haladt volna, ami persze bőven elég idő a baleset elkerülésére, de honnan vesznek ide perceket? A felváltva mutatott hátsó, majd első kamera ugyanazt az időtartamot mutatja más helyről nézve, tehát nem összeadható a kettő felvétel összideje, de még így is csak egyetlen perc jönne ki. Nem derül ki, hogy a buszos mit és mi alapján hitt. A videó feltöltője egyetlen szót nem ejtett a rendőrségről, ami nem jelenti azt, hogy ne tudna folyamatban lévő eljárásról. Esetleg ha kommentben írt ilyet, amit nem olvastam, vagy személyes levélben kérték ki a véleményét, de ez nem hiszem, hogy megtörtént volna (én is váltottam vele levelet, csak ma válaszolt, és azt írta, nem olvassa a kommenteket, gondolom nem is szól hozzá, hanem fekszik). Hogy mennyire akarták eltussolni az ügyet, persze, feltehető kérdés, de nem tudunk semmit, hogy kijelentéseket tehessünk. Az időpont nem igazán eldönthető, mivel a két kamera sajnos egy napos eltérést mutat ki, nem eldönthető, hogy melyik hibádzik.

Őszintén nincs kedvem egy mindenre kitérő bejegyzést írni az esetről, miközben ezen a blogon helye sincs nagyon ennek, nem hogy gigaposztot kapjon egyből, de annyit azért jeleznék, hogy sem egyik, sem másik félt védeni nem akarom ezzel, csak felhívni a figyelmet ki nem jelenthető kijelentésekre a Tolvajkergetőktől. Persze, nem elhanyagolható a média szerepe, meg az egész, az sem, hogy mit old meg egy kirúgás, meg hogy kit kéne még kirúgni, aki pl. felvette a buszsofőrt, meg aki azt alkalmazta, bár ez sem ilyen egyszerű, annyi minden rossz manapság, hogy kvázi mindenki hibás, és ezzel a logikával senki. Ahogy pszichopataság helyett szimpla egyszeri fáradtság is lehet a dologban, ami persze "nem szép dolog", de létező, és kész. A szankcionálás szerintem is szükséges, és a kirúgás nem hiszem, hogy megfelelő, de a máglyára küldés is ugyanolyan semmi. Egy halom dolgon kéne változtatni, hogy rendeződjön a dolog, ami leginkább szuperstruktúrát jelent, és nem egyéni-egyedi aprócseprőségeket, ezzel viszont az egyéneket is változtatva, akár bűnhődtetve, és tanítva.

Emellett a feltöltő véleménye:

"2014-07-25
Megvan a buszsofőr, de természetesen nem publikálom, ki az. A videó nyomán történt vadászathoz semmi közöm, az már a média szenzációhajszája, a rendőrség pedig teszi a dolgát, a felvétel természetesen bizonyíték lesz. Nem haragszom a sofőrre, ugyanazt tette, mint annyi más társa buszon, személyautón stb. csak most az 5 centi nem kívül volt, hanem belül. Nagyon kemény munkájuk van, ki vannak zsigerelve, fáradtak, idegesek, az igazság az, hogy nem számítanak ránk, biciklistákra."



5 komment

Címkék: közlekedés videó rendőrség fénykép minden off 2014 radikalizmus blogíró 18+ BKV tolvajkergetők

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikaigondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr26544895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maztro 2014.07.28. 11:31:18

Esetleg ha onnan veszik a több percet, hogy tényleg nem vették észre, hogy az első és hátsó kamera ugyanazt a részt mutatja, és a kmaerákon feltüntetett két idő között néhány perc eltérés van, akkor már majdnem okés, csak akkor azt nem vették észre, hogy a dátum is egy napot csúszik (ami rendszeres az ő videóinál, van olyan felvétele, ahol jelenidőben irreálisan megugrik a számláló, csak ezért is töltötte fel, hogy bemutassa, hogy ilyen is van - tehát a baleset nem két eltérő nap összevágva, de ez pl. a benne látott, kerülgetett fehér furgon miatt egyértelmű is), tehát ennyi erővel már egy teljes napja jött a busz előtt, kedves Tolvajkergetők! Ejjh!

maztro 2014.07.30. 11:32:08

Az legalábbis egy dolog, hogy a Tolvajkergetők jártasak lehetnek az emberi viselkedés értésében, nem dőlnek be álcáknak, amikor egy magát ártatlannak valló pontosan úgy viselkedik, mint egy hazug disznó, és én is találkoztam már mind az utakon, mind az utasaként arrogáns buszvezetővel, így itt sem mondom azt, hogy nem volt szándékos. Csak azt, hogy ez nem a videóból derül ki. Valószínűsíthető, de nem egyértelmű.

maztro 2015.05.17. 19:44:03

Csak egy kis talpalónak.

[[[

KO-CSI Kft. 3 days ago
BOCS, DE SAJNOS EGYÉRTELMŰ:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.kpm
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
Párhuzamos közlekedés
36. § ....
(8)Az autóbusz forgalmi sávban....
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül....
....erre utaló jelzés esetében (117/c. ábra) a kerékpáros,....
.....közlekedhet.
A MEGÁLLNI TILOS TÁBLÁN ELHELYEZETT ÚTSZŰKÜLET TÁBLA JELZI A MEGELŐZŐ ÚTSZAKASZ SZÁMOTTEVŐ CSÖKKENÉSÉT. DE A TÁBLA ELŐTT KB 10m-REL, (1:43) A GIZELLA ÚT VONALÁBAN MÁR A KAMERÁD LÁTÓKÖRÉBE IS BEKERÜLT A BUSZ . DE GONDOLOM AKKOR IS LÁTTAD, AMIKOR 1:05-NÉL ELHALADTÁL MELLETTE. 38 MÁSODPERC ALATT NEM ILLIK ELFELEJTENI EGY EKKORA NAGY GURULÓ KÉK BÁLNÁT.
( ENNEK ELLENÉRE FÉKEZÉS HELYETT INKÁBB FEL AKARTAD BORÍTANI. PEDIG AZ EMBER PUHATESTŰ, LEGALÁBBIS A BUSZHOZ KÉPEST. TE VISZONT BÁTOR VAGY ÉS ÚGY GONDOLTAD, HOGY Ő FÉKEZZEN, MIVEL A GYALOGÁTKELŐ HELY UTÁN ZÁRÓVONALA VAN)
HA NEM BUSZSÁV LETT VOLNA, AKKOR A SZIMMETRIKUS ÚTSZŰKÜLETBEN A JOBB KÉZ SZABÁLY ÉRVÉNYES, DE CSAK, HA A TÁBLA VONALÁHOZ EGYSZERRE ÉRKEZNÉL A MÁSIK JÁRMŰVEL.
ITT EZ 10m-REL ELŐBB TÖRTÉNT.
AZ, MEG, HOGY A BUSZ NEM ÁLLT MEG......
TE SEM VESZED ÉSZRE, HA A HÁTSÓ KEREKEDET LEFEJELI EGY CSIGA.
DE AZÉRT JOBBULÁST.
MAJD MEGÍRHATNÁD, HOGY MI LESZ ( VAGY VOLT) A BÍRÓSÁG ÍTÉLETE.

ChemtrailsBudapest 1 second ago
+KO-CSI Kft. "Párhuzamos közlekedés
36. § ....
(8)Az autóbusz forgalmi sávban....
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül....
....erre utaló jelzés esetében (117/c. ábra) a kerékpáros,....
.....közlekedhet."

Erre utaló jelzéssel, a kerékpáros közlekedett. Nem zavarta, hanem vele közlekedett, ahogy azt szabad. A közlekedés nincs megtiltva, csak a zavarás, az itt megengedett közlekedés pedig nem az itt tiltott zavarás volt. De nem csak mindezen újraértelmezés fényében, hanem egyébként is, az érvelésed erősen ignorál dolgokat. Itt nem volt szó bátorságról, buszborításról, kék bálna elfelejtésről. Közlekedett, és bár nyilván látta a veszélyt (nem kell útszűkület táblával sem példálózni, nyilván észrevette ennek tényét a saját szemével is; az a 10 méter meg nevetségesen kevés már a baj elkerülésére, 1 másodpercen belül utána a biciklis már dőlt föl, szemben az azt megelőző fél perccel, ami elég lett volna, és ez nem csak egy emberen múlott), arra számított, hogy a buszsofőr vele együtt fog közlekedni, nem pedig úgy, mintha ott sem lenne, azaz nélküle. A buszsofőr nem köz-lekedett, hanem ön-ködött, ezzel szemben a biciklis a sáv szélén haladt, adott annyi helyet, amennyit tudott, de csodát nem tudott tenni. Ez nem bátorság, ez közlekedés. Nem volt neki ott tilos léteznie abban a helyzetben a kresz szerint sem, a buszsofőrnek viszont nem csak a kresz szerint kellett volna kicsit figyelmesebbnek lennie. Köz-lekedés, köz-ösen, a köz pedig sokkal inkább emberi tényező, mint szabályzati. Inkább a 'kék bálna' felejtette el azt a 'csigát', ami több mint fél percig párhuzamosan közlekedett vele, jól láthatóan előtte.

Nem baj, ha eddig nem így fogtad fel, de remélem újra tudod értelmezni a sorokat, és össze tudod majd egyeztetni a 'zavarás nélkül közlekedhet' fogalmát, a videóban látott 'zavarás nélkül közlekedett' helyzettel. Természetesen az óvatosság nem volt kellő mértékű, ami önveszélyes volt (nem csupán önhibából), de a zavarás fogalmának helye nincs a látottakban.

De ha nem értenél velem egyet, kérlek próbáld megfogalmazni, hogyan lehet 'zavarás nélkül közlekedni' (amit szabad), ha nem úgy, hogy annyi helyet adsz, amennyit tudsz, de közben nem hagysz fel a közlekedéssel sem!

]]]

maztro 2016.03.27. 13:54:31

Az eredetileg 2014. november 14. 19:11-kor közzétett "OFF: Biciklis élmény (személyesbaromságbejegyzés)" szövegét itt tartom meg.

---

(Szerkesztve: Nov-19)
Az én életemből eddig nagy vonalakban kimaradt a ledudálgatás, de az elmúlt pár napban kijutott belőle, meg a csikorgós vészfékezésből is mögöttem. Most elkélt volna egy sisakkamera...

Utóbbi egy emlékezetesebb élmény lett mindközül, a Pesterzsébet vasútállomásnál lévő Helsinki úti felüljáró előtt délnek ( https://www.google.hu/maps/@47.4328269,19.098679,3a,75y,142.09h,66.96t/data=!3m4!1e1!3m2!1sNci_92AKQ06ZNilwlCPaeQ!2e0?hl=hu ). A jobb oldali sávban hátrébb még állt a megállójában a 151-es busz, amikor magam, a felüljáróra tartva elhajtottam mellette a középső sávban - s az maga amúgy is a jobb sávban halad tovább, nem jön fel a felüljáróra -, mire aztán el is indult. Mivel kicsit necces az eljövetele mellettem, de se a buszt nem akartam feltartani, sem magamat kitenni a oldaltáv-közelségi veszélynek - miközben még sávon belül is előzhetnek egyszerre -, gyorsan hátrapillantottam a tükrömben, és látván, hogy nincs mögöttem túl közel még autó, kisoroltam a sáv közepére, elengedve a buszt, és magamat is biztonságba helyezve. De nofene, néhány másodperccel később (tehát nem azonnal, eltelt egy bőven reakcióképes idő eközben) jött mögöttem a csikorgós vészfékezés. Egyáltalán nem vettem idegeskedősre a dolgot, kíváncsiságtól vezérelve jól körülnéztem, mégis mi okozhatta ezt a kis affért, figyelmetlenség, szándékosság, illetve, hogy hogyan szeretné aztat lereagálni a kedves sofőr, de nem volt rá sok lehetőségem. Amint hogy körülnézhettem volna, hogy egyáltalán mi és miért történhetett, máris nyomult tovább az ember: a sofőrből nem láttam semmit, de míg elhaladt mellettem, az anyósülésről egy srác komor fejjel megtapsolt, majd éppenhogy még a felüljáró kezdete és a busz orra között beslisszolt a jobb oldali sávba, és azzal elhajtott. Veszélyeztetett engem, önmagát, és a buszt, nem nagyon érdekelte a forgalmi helyzet és annak vonzatai, amelyekkel vezetés közben neki legalább annyira számolnia kellene, hanem csak nyomult mint a barom, és még meg is lettem tapsolva. Hogy miért, számomra rejtély. Számomra a 'forgalmi helyzet' kifejezés adott válasz volna a közlekedésbeli viselkedésemre, amely adott reakciókat követelne meg a közlekedőtársaktól is, amire adtam is elég reakcióidőt (utólag nehéz megmondani, de nem történt azonnal, öt másodperc mindenképpen megvolt, és ha eközben végig a sáv közepén voltam (miközben neki meg nem is volna muszáj ebben a sávban közlekednie), nem csak csikorgó kerekekkel lehet mögöttem állórafékezni... Amúgy átlag 18,5 km/h-val megyek). De nem csak, hogy nem volt türelme a busz mögött végig"kullogni" egy szakaszon, még előzés közben sem sikerül a saját előzésére odafigyelnie, és én kapok tapsot, hát, raktulálok kecifeiek.

maztro 2016.03.27. 13:55:10

Az eredetileg 2015. január 10. 11:52-kor közzétett "Komm-bej: KRESZtül minden joglehetőtlenségen Pilocófia" szövegét itt tartom meg.

---

Adott volt ma egy videó, ami egy másik régi videó alatti friss kommentre adott választ. Én meg vettem az agyvizet, és forraltam. Mit is? Lássuk!

"Rajkcijóm: A szent rendelkezések tökéletes megoldást biztosítanának, de mi mindig keresztülnézünk rajtuk, és anyázunk. Ezek a MAGYAROK. Ez definíció volt.

Pilocófiácskotácskodásom: Még ha nem is hülyeség az adott szabályzás, nem kizárólagos mód a nemhülyeség elérésében. Ahogy a hülyeség elérésében sem kizárólagos a szabályzásokkal szembeni emberi döntés, hiszen a szabályok is lehetnek nem eléggé megéltek és átgondoltak, kifinomultak és kiforrottak, esetenként szánt szándékkal túlkorlátozhatnak. A KRESZ be nem tartása esetenként nem jár semmi köz-problémával, más esetben jár. Éppenséggel mert nem a KRESZ a valóság, hanem a fizika az. A KRESZ a fizikában való sérülés megelőzésében nyújt segédkezet, de nem kizárólagosan szükséges hozzá, sőt, el is hanyagolható. Persze ez nem jelenti azt, hogy bárki aki hanyagolja, az jól dönt, de azt sem, hogy a KRESZ jól van eldöntve, merthátugye azt is emberek írták meg, és bár segédkezet próbál nyújtani, végsősoron ugyanolyan próbálkozás, mint bármelyik ember bármelyik döntése az utakon. És még a KRESZ is megemlékezik arról, hogy az maga csupán egy nálánál feljebbvaló valamit próbál meg biztonságos mederbe keríteni, és nem az maga a biztonságos feljebbvaló, amikor szót ejt arról, hogy a közlekedésben résztvevő felek a KRESZ szabályozásai szerinti megbízhatósága csak feltételesen kezelendő [sic! nem a kifogástalanul idézett jogi megfogalmazás[1], ergó hülyeség!!! - [1:]miközben maguk a jogi megfogalmazások amúgy eleve kifogásolhatóak, és nem csak a benne használatra került szavak manapság tudatosan és tudatlanul elfogadott hétköznapi értelmét nézve kihozható logikátlanságok terén, hanem eleve azért, mert a MAGYAROK nem is beszélnek magyarul, csak betanult hangsorokat ismételgetnek valami vélt jelentéshez kötve, miközben nem is azt jelenti az a magyar jelentéssor, amit ő a jelentésének vél, de ez már magyarkodás, és látszólag eltértem a témától, bocsi].
Pecce, pecce, ha mindenki betartaná, akkor nem lenne feltételesen kezelhető. De könyörgöm, még a KRESZ is elismeri, hogy a valóságot nem lehet felülírni, és a valóságban nem számítógépek közlekednek, hanem emberek, akik amúgy senemcsakazért nem tartják be a szabályokat, mert úgy döntöttek, hanem mert emellett számos más tényező is kötődik a létezésükhöz, többek közt mondhatnánk a nagyon általános lerágott csontot, mint a fáradtság, ami nem szándékos figyelmetlenséget, nem tudatos, hanem szándéktalan ignorációt okoz. (OKOZ. Ha nem akarod, akkor is. Ugye. Okoz. Mert ez a valóság. Ugye...) De emellett még kismillió dolgot említhetnénk. A megismerhető világunkban létező alkotók egyszerűen olyanok, hogy LEHETETLEN általuk a KRESZ tökéletes betartása. És ez vonatkozik annak mindenkori rendelkezéseire, tehát arra is, ami 20 éve volt hivatalosan megkérdőjelezhetetlen, meg arra is, ami 50 év múlva lesz hivatalosan megkérdőjelezhetetlen, tehát nem lesz tökéletesebb éppúgy, mint ahogy mi sem, és mindezt egyáltalán nem szánt szándékkal, hanem csakmert a világ ilyen, és kész. Mindig lesz másabb, tökéletesebb viszont aligha. Ez VAN (értve a múltban, a jelenben, és a jövőben is). Nem pedig az, ami nincs (értve a múltban, a jelenben, és a jövőben is). Látszólag én már nem is a közlekedésről beszélek, ahol egyszerűen csak oda kéne figyelni és be kéne tartani, de ha figyeltünk, akkor megindokoltam ennek lehetetlenségét. Nem úgy képzeltem a fejemben, hanem megindoklásra került.

Összesítve gondolkodásomat, illő jeleznem, hogy alapjában véve nem azzal a gondolkozással vitatkoztam most, hogy a KRESZ-t betartani hülyeség. Csak a "nem jogkövető"[2] ajvékolásra kaptam fel a felforrt agyvizet, és öntöttem ide, leforrázva pár arra nem érdemes embert[3].

([2]: már magát a jog szót is elővehetnénk, hogy mi is tulajdonképpen, de erről is tudnék négy képernyőnyit írni, és azt itt most inkább nem.)
([3:]Ez nem sértés volt, hanem megvédés, ha valaki nem vette volna észre; védelem a leforrázástól, mert nem érdemelted ki, hogy neked rossz legyen tőle. :P)

Most befejeztem, de még kifejezhetem továbbra bármikor is. :)"


süti beállítások módosítása